![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når jeg spiller dette spil jeg har brug for F-tasterne men de dont arbejde med mit keyboard fordi f nøgler skal gøre somthing når du trykker på dem, men jeg indstille dem til at gøre ingenting, og det stadig gør ikke arbejde Hvordan kan jeg få dem arbejde med spil? Jeg forsøgte udsejlingsdato softwaren stadig intet
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du indstille F-tasterne til at gøre "ingenting", blev dette gjort i vinduer eller i spillet valgmuligheder, og hvad "spillet" taler vi om?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| spillets virtuelle sømand du sandsynligvis aldrig besaetning det, og jeg sætte det i Logitech tastatur og mus driversoftware |
|
| |||
| |||
| Nr. aldrig hørt om det, cant du går tilbage i Logitech software og genaktivere det? hvis ikke du kunne afinstallere den fra tilføje og fjerne programmer derefter re-installere det og lade denne mulighed alene
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| hvis jeg ferie alene så det åbner regneark og og Microsoft Word og kram gerne, at |
|
| |||
| |||
| Isnt der en kontrol fanen i spillet muligheder? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Keyboard Fejl eller No Keyboard Present | klare | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Keyboard hjælpe please! | tomford100 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 13. sep 2007 12:01 |
| Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16. maj 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan at rengøre tastaturet? | Det glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 oktober 2006 15:26 |
| Tastatur og mus - Jeg har et problem med min nye tastatur og mus ... | Elite Techs | General Hardware Chat | 4 | 19. sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |