![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kun i pelata tätä peliä Tarvitsen f avaimet mutta he dont toimi minun näppäimistö koska f avaimet pitäisi tehdä somthing kun painat niitä, mutta saan niitä tekemään mitään ja se on edelleen doesnt työn miten saan ne toimimaan yhdessä peli? Yritin exiting ohjelmiston vielä mitään
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| asennat F-näppäimiä tehdä "ei mitään" tämä tehdään ikkunat tai pelin vaihtoehtoja ja mitä "pelin" me puhumme?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| pelin virtuaalisen merimies luultavasti koskaan karjan ja i asettaa se Logitech näppäimistö ja hiiri kuljettajan ohjelmisto |
|
| |||
| |||
| Ei ole koskaan kuullutkaan siitä, kallistuksen te mennä takaisin Logitech ohjelmistojen ja uudelleen käyttöön? jos et voi poistaa sitä lisätä ja poistaa ohjelmia uudelleen asentaa sen ja jättää tätä mahdollisuutta yksin
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jos jätetään yksin sen jälkeen se avaa laskentataulukoita ja Microsoft Word-ja stuff like that |
|
| |||
| |||
| Isnt olemassa valvonnan välilehti pelin vaihtoehtoja? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näppäimistön Virhe tai ei Keyboard Present | selviytyä | Rautatavaran Chat | 20 | 27 lokakuu 2009 16:26 |
| Näppäimistö apua please! | tomford100 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 13. Sep 2007 12:01 |
| Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 16. toukokuuta 2007 06:31 |
| Näppäimistö - Miten puhdas näppäimistö? | että glyphon | Rautatavaran Chat | 7 | 4th Lokakuu 2006 15:26 |
| Näppäimistö ja hiiri - Minulla on ongelma, uusi näppäimistö ja hiiri ... | Elite Techs | Rautatavaran Chat | 4 | 19. Sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |