vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Näppäimistö pelin?

Reply

Thread Tools
Old 19 huhtikuu 2008, 14:06
Rahoittajien ryhmän

Default Näppäimistö pelin?

kun i pelata tätä peliä Tarvitsen f avaimet mutta he dont toimi minun näppäimistö koska f avaimet pitäisi tehdä somthing kun painat niitä, mutta saan niitä tekemään mitään ja se on edelleen doesnt työn miten saan ne toimimaan yhdessä peli? Yritin exiting ohjelmiston vielä mitään

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 huhtikuu 2008, 14:32
Rahoittajien ryhmän

asennat F-näppäimiä tehdä "ei mitään" tämä tehdään ikkunat tai pelin vaihtoehtoja ja mitä "pelin" me puhumme?

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 19 huhtikuu 2008, 16:06
Rahoittajien ryhmän

pelin virtuaalisen merimies luultavasti koskaan karjan ja i asettaa se Logitech näppäimistö ja hiiri kuljettajan ohjelmisto
Old 19 huhtikuu 2008, 16:12
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by computeruler View Post
pelin virtuaalisen merimies luultavasti koskaan karjan ja i asettaa se Logitech näppäimistö ja hiiri kuljettajan ohjelmisto
Ei ole koskaan kuullutkaan siitä, kallistuksen te mennä takaisin Logitech ohjelmistojen ja uudelleen käyttöön? jos et voi poistaa sitä lisätä ja poistaa ohjelmia uudelleen asentaa sen ja jättää tätä mahdollisuutta yksin

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
Old 19 huhtikuu 2008, 16:53
Rahoittajien ryhmän

Jos jätetään yksin sen jälkeen se avaa laskentataulukoita ja Microsoft Word-ja stuff like that
Old 11. toukokuuta 2008 06:27
Jäsen

Isnt olemassa valvonnan välilehti pelin vaihtoehtoja?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Näppäimistön Virhe tai ei Keyboard Present selviytyä Rautatavaran Chat 20 27 lokakuu 2009 16:26
Näppäimistö apua please! tomford100 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 13. Sep 2007 12:01
Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows Tietokone eä Rautatavaran Chat 3 16. toukokuuta 2007 06:31
Näppäimistö - Miten puhdas näppäimistö? että glyphon Rautatavaran Chat 7 4th Lokakuu 2006 15:26
Näppäimistö ja hiiri - Minulla on ongelma, uusi näppäimistö ja hiiri ... Elite Techs Rautatavaran Chat 4 19. Sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.