![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| toen ik spelen dit spel Ik moet de f-toetsen, maar zij dont werk met mijn toetsenbord, omdat de f-toetsen zijn supposed to do somthing als u op hen, maar ik hen niets te doen en is er nog steeds doesnt werk, hoe kan ik ervoor dat ze werken met de spel? Ik probeerde het verlaten van de software nog steeds niets
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u de F-toetsen om "niets" werd dit gedaan in vensters of in de game opties en wat "wild" zijn we het over?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| het spel virtuele matroos je waarschijnlijk nooit beslag en ik stel deze in de logitech toetsenbord en muis driver software |
|
| |||
| |||
| Nee nooit van gehoord, cant u terug in de Logitech-software en het opnieuw inschakelen? Als je niet kan verwijderen uit toevoegen en verwijderen van programma's dan opnieuw installeren en laat die mogelijkheid alleen
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Als ik verlof alleen dan opent en spreadsheets en Microsoft Word en dat soort dingen |
|
| |||
| |||
| Isnt er een controle tabblad in de game opties? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toetsenbord fout of geen toetsenbord aanwezig | omgaan | Algemeen Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Toetsenbord help alstublieft! | tomford100 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 13 sep 2007 12:01 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech toetsenbord in Windows | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 3 | 16 mei 2007 06:31 |
| Toetsenbord - Hoe schoon toetsenbord? | de glyphon | Algemeen Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Toetsenbord en muis - Ik heb een probleem met mijn nieuwe muis en toetsenbord ... | Elite Techs | Algemeen Hardware Chat | 4 | 19e Sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |