mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Tastatur med spillet?

Reply

Thread Tools
Old 19 april 2008, 14:06
Donor Group

Default Tastatur med spillet?

når jeg spiller dette spillet jeg trenger f-tastene, men de dont arbeide med tastaturet, fordi f-tastene er ment å gjøre somthing når du trykker på dem, men jeg satt dem til å gjøre ingenting, og det fortsatt ikke fungerer Hvordan kan jeg få dem arbeide med spill? Jeg prøvde spennende programvaren fortsatt ingenting

Min System: ubr gaming maskin

Prosessor (er):
q6600 G0 @ stock avkjølte ac fryseboks
Hovedkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM-minne:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
160GB 7200RPM IDE
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo DVD + /-RW
Case / PSU:
modded + malt tilfellet m / 1kw Antec
Cooling:
2 120mm vifter 4 80mm vifter og en HDD
Nettverk / Internett:
dual gigabyte län
Skjerm (er):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 19 april 2008, 14:32
Donor Group

du angir at F-tastene til å gjøre "ingenting" ble dette gjort i vinduer eller i spillet alternativer og hva som "spill" snakker vi om?

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 19 april 2008, 16:06
Donor Group

spillet virtuelle sjømann du sannsynligvis aldri flokken den og sette den i Logitech tastatur og mus driverprogramvaren
Old 19 april 2008, 16:12
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by computeruler View Post
spillet virtuelle sjømann du sannsynligvis aldri flokken den og sette den i Logitech tastatur og mus driverprogramvaren
Nei aldri hørt om det, skrånende du gå tilbake i Logitech programvaren og aktivere den? Hvis ikke kan du avinstallere det fra legg til og fjerne programmer deretter installere det på nytt og la det alternativet alone

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.
Old 19 april 2008, 16:53
Donor Group

hvis jeg reiser i fred så åpnes det regneark og og Microsoft Word og sånn
Old 11 mai 2008, 06:27
Medlem Group

Isnt det kontroller kategorien i spillet alternativer?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present mestre General Hardware Chat 20 27 oktober 2009 16:26
Keyboard hjelp please! tomford100 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 13. sep 2007 12:01
Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16 mai 2007 06:31
Keyboard - Hvordan rengjøre tastaturet? den glyphon General Hardware Chat 7 4 okt 2006 15:26
Tastatur og mus - Jeg har et problem med mitt nye tastatur og mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19nde sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.