![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når jeg spiller dette spillet jeg trenger f-tastene, men de dont arbeide med tastaturet, fordi f-tastene er ment å gjøre somthing når du trykker på dem, men jeg satt dem til å gjøre ingenting, og det fortsatt ikke fungerer Hvordan kan jeg få dem arbeide med spill? Jeg prøvde spennende programvaren fortsatt ingenting
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du angir at F-tastene til å gjøre "ingenting" ble dette gjort i vinduer eller i spillet alternativer og hva som "spill" snakker vi om?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| spillet virtuelle sjømann du sannsynligvis aldri flokken den og sette den i Logitech tastatur og mus driverprogramvaren |
|
| |||
| |||
| Nei aldri hørt om det, skrånende du gå tilbake i Logitech programvaren og aktivere den? Hvis ikke kan du avinstallere det fra legg til og fjerne programmer deretter installere det på nytt og la det alternativet alone
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| hvis jeg reiser i fred så åpnes det regneark og og Microsoft Word og sånn |
|
| |||
| |||
| Isnt det kontroller kategorien i spillet alternativer? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present | mestre | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Keyboard hjelp please! | tomford100 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 13. sep 2007 12:01 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan rengjøre tastaturet? | den glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Tastatur og mus - Jeg har et problem med mitt nye tastatur og mus ... | Elite Techs | General Hardware Chat | 4 | 19nde sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |