![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| när jag spelar detta spel jag behöver f nycklar men de dont arbeta med mitt tangentbord eftersom f knapparna ska göra somthing när du trycker på dem, men jag dem att göra ingenting och det fortfarande icke verk Hur kan jag få dem att arbeta med spelet? Jag försökte spännande programvaran fortfarande ingenting
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du ställa in F-knapparna för att göra "ingenting" var detta sker i fönster eller i spelet alternativ och vad "spel" är det vi talar om?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| spelets virtuella seglare du antagligen aldrig besättning och jag in den i Logitech tangentbord och mus drivrutinen |
|
| |||
| |||
| Nej aldrig hört talas om det, skränande du gå tillbaka till Logitech programvara och åter aktivera det? Om inte kan du avinstallera den från att lägga till och ta bort program sedan installera om det och låt det alternativet ensam
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Om jag lämnar i ensamma då det öppnar kalkylblad och och Microsoft Word och saker |
|
| |||
| |||
| Isnt finns en kontroll fliken i spelet alternativ? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Keyboard error or No Keyboard Present | klara | General Hardware Chat | 20 | 27 Oktober 2009 16:26 |
| Tangentbord hjälp snälla! | tomford100 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 13 sep 2007 12:01 |
| Tangentbordskonfiguration - Setup Logitech tangentbord i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 maj 2007 06:31 |
| Tangentbord - Hur att rengöra tangentbordet? | den glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 oktober 2006 15:26 |
| Tangentbord och mus - Jag har ett problem med mitt nya tangentbord och mus ... | Elite Techs | General Hardware Chat | 4 | 19:e sep 2006 01:38 |
| Thread Tools | |
| |