mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Lag i Counter Strike: Source

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2009, 03:52
Ny Medlem Gruppen

Default Lag i Counter Strike: Source

Hey gutter Presto her: smile:

In-game CS: S synes at halte ud virkelig dårligt ... ive forsøgt at kigge på andre websites og dont kende hvad man skal gøre og har brug for hjælp ... :4-dontkno

heres nogle info ... ummm i havnt spillet CS: S i et stykke tid, og jeg lige er begyndt at komme tilbage til det ... Jeg har et solidt ping af 601 (for nogle wacked op grund ...)
og hver dag og derefter mit choker vil spidsen op til omkring 50 ... derefter gå tilbage ned til nul ... nogen idéer??? im bare defragging min pc nu ... (IDK hvis, der vil arbejde ...) men hvis det gør ikke jeg vil forsøge at re-installere spillet ...

Hvis du har nogen ideer, ville de blive meget værdsat ... nogle konsol kommandoer eller andre ideer ...
hvis ya brug for flere oplysninger bare spørge!

Skål,
Presto
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Counter Strike Source det værd? joohen PC & Console Gaming 10 24 November 2009 13:17
Counter Strike Source Online Hjælp geekfreek95 PC & Console Gaming 5 14 oktober 2009 12:49
Macintosh Counter Strike Source. advertrix PC & Console Gaming 1 26. maj 2009 14:19
Counter Strike Source Video Stress Test Scores robina80 PC & Console Gaming 6 17 januar 2009 11:40
CPU-forbrug op til 100%, når når jeg indlæse op Counter-Strike vietladin Virus, Spyware & Sikkerhed 6 27 august 2007 20:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.