![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Presto her: glise: In-game CS: S synes å være lagging ut virkelig dårlig ... Ive forsøkt å se på andre nettsteder og dont vite hva å gjøre og trenger hjelp ... :4-dontkno heres litt info ... ummm i havnt spilt CS: S på en stund og jeg begynte å komme tilbake i det ... Jeg har et solid ping av 601 (for noen wacked opp grunn ...) og hver av og til min kvele vil pigge opp til ca 50 ... og deretter gå tilbake til null ... noen ideer?? im bare defragging min PC nå ... (IDK om det fungerer ...) men hvis ikke vil jeg prøve å installere spillet ... Hvis du har noen ideer de ville bli verdsatt ... noen konsoll kommandoer eller andre ideer ... hvis dere trenger mer informasjon bare spør! Skål, Presto |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Counter Strike Source verdt det? | joohen | PC & Console Gaming | 10 | 24 november 2009 13:17 |
| Counter Strike Source Online hjelp | geekfreek95 | PC & Console Gaming | 5 | 14 oktober 2009 12:49 |
| Macintosh Counter Strike Source. | advertrix | PC & Console Gaming | 1 | 26 mai 2009 14:19 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17 januar 2009 11:40 |
| CPU-bruken hopper til 100% når jeg laster opp Counter-Strike | vietladin | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 27 august 2007 20:37 |
| Thread Tools | |
| |