![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar Presto här: grin: I spelet CS: S verkar ha hamnat i riktigt dåligt ... ive försökt titta på andra webbplatser och vet vad de ska göra och behöver hjälp ... :4-dontkno Heres viss info ... Eeeh i havnt spelat CS: S på ett tag och jag precis börjat att komma tillbaka in i det ... Jag har en stabil ping med 601 (för vissa wacked upp anledning ...) och då och då mina choke kommer spetsen upp till cirka 50 ... sedan gå tillbaka ner till noll ... några idéer??? im just defragging min dator nu ... (IDK om det kommer att fungera ...) men om det doesnt Jag ska försöka att åter installera spelet ... Om du har några idéer som de skulle vara mycket uppskattat ... vissa console kommandon eller några andra idéer ... Om ya behöver mer information bara fråga! Skål, Presto |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Counter Strike Source värt det? | joohen | PC & Console Gaming | 10 | 24 november 2009 13:17 |
| Counter Strike Source Online Help | geekfreek95 | PC & Console Gaming | 5 | 14 OKTOBER 2009 12:49 |
| Macintosh Counter Strike Source. | advertrix | PC & Console Gaming | 1 | 26 maj 2009 14:19 |
| Counter Strike Source Video Stress Testresultaten | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17 januari 2009 11:40 |
| Processoranvändning hopp till 100% då när jag ladda upp Counter-Strike | vietladin | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 27 august 2007 20:37 |
| Thread Tools | |
| |