mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Laggy!! brug for hjælp

Reply

Thread Tools
Old 18 December 2007, 19:25
Ny Medlem Gruppen

Default Laggy!! brug for hjælp

Hej der, jeg for nylig købt en ny computer, og jeg fandt ud af, at Portal blev laggy på normale beslutning ... så jeg ændrede det til 640 x 480 på det stadig var laggy!!

computeren er en HP Pavilion a6218x PC på $ 599,99 canadiske

Her er specs:
  • 1.6GHz Intel ® Pentium ® Dual-Core processor E2140 (1 MB L2 cache, 800 MHz Front Side Bus)
  • 2GB PC2-5300 DDR2 SDRAM (2x 1GB), udvides til 4GB
  • 320 GB 7200RPM SATA 3 GB / s harddisk
  • HP Pocket Media Drive Bay (drev sælges separat)
  • SuperMulti dvd-brænder med LightScribe Technology 16x DVD ± R / RW
  • Intel ® Graphics Media Accelerator 950 med 32 MB dedikeret grafik hukommelse. Op til 64MB samlede disponible grafik hukommelse som tildelt af Windows Vista
  • Integreret 10/100BaseT netværksgrænseflade
  • 56K modem
  • High Definition Audio, 8 højttaler configurable (højttalere sælges separat)
  • Havne: Frontpanel 15-i-1 hukommelseskortlæser - støtter SmartMedia, xD, MultiMedia Card, Secure Digital (SD), Compact Flash I, Compact Flash II, Memory Stick, Memory Stick PRO, Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo , RSMMC, MMC Mobile, MMC +, Mini Secure Digital, IBM Microdrive 6 USB 2.0 (2 front, 4 tilbage) 2 FireWire (IEEE 1394) (1 foran, 1 tilbage); Mikrofon / hovedtelefon / Line-in (front) 2 PS / 2, Digital Audio (In & Out); LAN; Rear taler ud / Side taler ud / Center out / Center (subwoofer); Mikrofon / Line-in / Line-out; VGA - Out (tilbage)
  • Inkluderer HP multimedia tastatur og HP optisk mus
  • Microsoft Windows ® Vista Home Premium, Tosproget *
Jeg søger at opgradere, så det kommer til at løbe kilde spil gnidningsløst, hvilken del skal jeg købe?

Budget: $ 100 - 300 $ Jeg ville foretrække ATI Radeon b / c, der er en henstilling til hl2 spil

for nøjagtige side gå til:

http://www.staples.ca/ENG/Catalog/ca...affixedcode=WW

Tak,

varemærke
Old 19 December 2007, 00:14
Bandlyst Gruppen

Nå det defiantly er, at dit grafikkort er lille lol og dit link bliver bedt om en canadisk postnummer ... Hvordan kan mit American selvstændige hjælpe dig med at:-p
Old 19 December 2007, 04:05
Donor-Gruppen

aye du fik ombord makker, opgradere at grafikkortet

du har vista, nu jeg ved, folk vil måske skifer mig om dette, men af personlig erfaring ...

Jeg havde en 7600gt med vista, og det var 'ok' jeg så opgraderet til en anbefalet 8600gt, at 8600 blev sløret som et skridt ned, men det var rec. med vista

fra at bruge dette kort, som blev dømt som pants i forhold til mit gamle jeg oplevet en enorm forskel, meget få spil (en faktisk, Crysis), at jeg cant håndtaget på 1400 res på høje indstillinger med AA og AF

Det GeForce 8600gt koste mig om £ 80 fra ebuyer.com

Jeg tror, ikke alt for sikker på, at selv om det ATI har sponsoreret orange box, og derfor får du alle de ATI tegn. så jeg tror ikke, at dens et spørgsmål om skal ATI som min nvidia har ingen problemo's

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 19. december 2007, 04:11
Donor-Gruppen

Check med sælgeren, før du opgraderer kortet, da det kan ugyldiggøre din garanti.

Hvis du ikke fussed om at gå foran.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19 December 2007, 05:11
Ny Medlem Gruppen

tak for alle de tilbagemeldinger fyrene ja jeg tror, jeg kommer til at opgradere mit grafikkort.

varemærke
Old 19 December 2007, 05:26
Ny Medlem Gruppen

Hej mig igen jeg bare tænkte, om det er en fair grafikkortet og hvis min computer kan tage det
Foxconn GeForce 7900GS 256MB PCI-Express Grafikkort Designet til ekstrem HD gaming, dette grafikkort funktioner NVIDIA SLI-Ready GeForce 7900 grafik forarbejdningsenheder (GPUs), der leverer de mest grafik ydeevne, herunder den ultra-realistisk gaming erfaringer og opløsninger op til 2560 x 1600. En 256-bit hukommelse grænseflade og hurtig GDDR3 hukommelse aktivere rasende grafiske ydeevne med maksimal kvalitet.

Systemkrav:
  • PCI-Express-baseret PC med en X16 lane grafik slot til rådighed på bundkortet.
  • 350-Watt Power Supply eller større (Antager fuldt læsset system)
  • 512MB System Memory
  • CD-ROM-drev (til Installation Software)
Her er mit system atm:
  • 1.6GHz Intel ® Pentium ® Dual-Core processor E2140 (1 MB L2 cache, 800 MHz Front Side Bus)
  • 2GB PC2-5300 DDR2 SDRAM (2x 1GB), udvides til 4GB
  • 320 GB 7200RPM SATA 3 GB / s harddisk
  • HP Pocket Media Drive Bay (drev sælges separat)
  • SuperMulti dvd-brænder med LightScribe Technology 16x DVD ± R / RW
  • Intel ® Graphics Media Accelerator 950 med 32 MB dedikeret grafik hukommelse. Op til 64MB samlede disponible grafik hukommelse som tildelt af Windows Vista
  • Integreret 10/100BaseT netværksgrænseflade
  • 56K modem
  • High Definition Audio, 8 højttaler configurable (højttalere sælges separat)
  • Havne: Frontpanel 15-i-1 hukommelseskortlæser - støtter SmartMedia, xD, MultiMedia Card, Secure Digital (SD), Compact Flash I, Compact Flash II, Memory Stick, Memory Stick PRO, Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo , RSMMC, MMC Mobile, MMC +, Mini Secure Digital, IBM Microdrive 6 USB 2.0 (2 front, 4 tilbage) 2 FireWire (IEEE 1394) (1 foran, 1 tilbage); Mikrofon / hovedtelefon / Line-in (front) 2 PS / 2, Digital Audio (In & Out); LAN; Rear taler ud / Side taler ud / Center out / Center (subwoofer); Mikrofon / Line-in / Line-out; VGA - Out (tilbage)
  • Inkluderer HP multimedia tastatur og HP optisk mus
  • Microsoft Windows ® Vista Home Premium, Tosproget *
Må jeg køre denne hardware? og vil det få arbejdet gjort? om kilden spil
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Langsom Laggy Youtube HD-afspilning på en 3 GHz CPU anthonyla65 Multimedia & Codecs 2 18 april 2009 14:55
Laggy Call of Duty 5 hitman0042 PC & Console Gaming 3 8 december 2008 09:43
PC: Need for Speed undercover undertiden laggy robina80 PC & Console Gaming 12 4 december 2008 18:55
BF2 meget laggy ashaiba PC & Console Gaming 10 28. maj 2008 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.