vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Laggy! tarvitsevat apua

Reply

Thread Tools
Old 18 joulukuu 2007, 19:25
Uusi Jäsen

Moi, olen viime aikoina ostanut uuden tietokoneen ja sain selville, että portaali on laggy tavanomaisista päätöslauselmaa ... joten Muutin sen 640 x 480, se oli vielä laggy!

tietokone on HP Pavilion a6218x PC on 599,99 dollaria Kanadan

Tässä ovat tiedot:
  • 1.6GHz Intel ® Pentium ® Dual-Core-prosessori E2140 (1MB L2 välimuisti, 800MHz Front Side Bus)
  • 2GB PC2-5300 DDR2 SDRAM (2x 1GB), laajennettavissa 4 Gt
  • 320GB 7200RPM SATA 3Gb / s kovalevy
  • HP Pocket Media-asemapaikka (asema myydään erikseen)
  • SuperMulti polttavan DVD-aseman kanssa LightScribe Technology 16x DVD ± R / RW
  • Intel ® Graphics Media Accelerator 950 ja 32MB oma näyttömuisti. Jopa 64 Mt yhteensä näyttömuisti kun käytössä Windows Vista
  • Integrated 10/100BaseT verkkoliitäntä
  • 56k modeemi
  • High Definition Audio, 8 kaiuttimen konfiguroitavissa (puhujat myydään erikseen)
  • Satamat: Etupaneeli 15-in-1 muistikortinlukija - tukee SmartMedia, xD, Multimedia Card, Secure Digital (SD) Compact Flash I, Compact Flash II, Memory Stick, Memory Stick Pro, Memory Stick Duo, Memory Stick Pro Duo , RSMMC, MMC Mobile MMC +, Mini Secure Digital, IBM Microdrive, 6 USB 2,0 (2 edessä, 4 takana), 2 FireWire (IEEE 1394) (1 edessä, 1 takana), mikrofoni / kuuloke / Line-in (edessä) 2 PS / 2, Digital Audio (In & Out), LAN, Takakaiutin out / Side Speaker Out / keskustasta / Center (subwoofer), Mikrofoni / Line-in / Line-out, VGA - Out (takaisin)
  • Sisältää HP: n multimedia-näppäimistö ja HP: n optinen hiiri
  • Microsoft Windows ® Vista Home Premium, Kaksikielinen *
Odotan päivittää niin, että se ajaa lähde pelejä sujuvasti, mikä osa minun pitäisi ostaa?

Budjetti: $ 100-300 $ mieluummin ATI Radeon B / C, joka on suositus hl2 pelit

tarkat sivu Siirry:

http://www.staples.ca/ENG/Catalog/ca...affixedcode=WW

Kiitos,

merkki
Old 19 joulukuu 2007, 00:14
Banned ryhmän

No se uhmakkaasti, että näytönohjaimesi on pieni lol ja linkki pyytää Kanadan postinumero ... Miten minun American itse auttaa sinua, että:-P
Old 19 joulukuu 2007, 04:05
Rahoittajien ryhmän

aye sinulla laivalla apulainen, päivitä, että näytönohjain

Sinulla on vista, nyt tiedän, että ihmiset ovat menossa ehkä pöydältä minulle tästä, mutta omasta kokemuksesta ...

Minulla oli 7600GT Vistan kanssa ja se oli "ok" Sitten päivitetään suositellaan 8600GT, 8600 oli sopertava olevan askel alaspäin, mutta se oli Rec. Vista

käyttää tämän kortin, joka oli listaan kuin housut verrattuna vanha olen nähnyt valtava ero, hyvin harvat pelit (yksi itse, Crysis), että i-kirjain erikoiskieli kahvaa 1400 uusiutuvien energialähteiden korkea asetukset AA ja AF

GeForce 8600GT maksoi noin £ 80 from ebuyer.com

Uskon, ei liian totta kai, että ATI on sponsoroituja Orange Box, joten saat kaikki ATI merkkejä. joten en usko, että se asia on ATI minun NVIDIA ei problemo n

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 19 joulukuu 2007, 04:11
Rahoittajien ryhmän

Tarkista myyjän kanssa ennen päivitystä kortin, koska se voi mitätöidä takuun.

Jos et ole fussed siitä sitten edetä.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 19 joulukuu 2007, 05:11
Uusi Jäsen

Kiitos kaikille palautetta kaverit kyllä uskon aion päivitän näytönohjaimen.

merkki
Old 19 joulukuu 2007, 05:26
Uusi Jäsen

Hei me taas olen vain ihme, jos tämä on oikeudenmukainen näytönohjain ja jos minun tietokone voi ottaa sen
Foxconn GeForce 7900GS 256MB PCI-Express Graphics Card Suunniteltu Extreme HD-pelaamista, tämä näytönohjain ominaisuuksia NVIDIA SLI-Ready GeForce 7900 grafiikkapiireistä (GPU), joka antaa eniten graafista suorituskykyä, myös ultra-realistisia pelikokemuksia ja päätöslauselmat jopa 2560 x 1600. 256-bit memory interface ja nopea GDDR3-muistia, jotta Blazing grafiikan suorituskykyä mahdollisimman laatua.

JÄRJESTELMÄVAATIMUKSET:
  • PCI-Express-pohjaisen tietokoneen yksi X16 lane graphics slot saatavilla emolevyn.
  • 350-Watt Power Supply tai suurempi (lähtee täydessä lastissa järjestelmä)
  • 512 System Memory
  • CD-ROM-asema (asennusta varten Software)
Tässä on minun elimistö atm:
  • 1.6GHz Intel ® Pentium ® Dual-Core-prosessori E2140 (1MB L2 välimuisti, 800MHz Front Side Bus)
  • 2GB PC2-5300 DDR2 SDRAM (2x 1GB), laajennettavissa 4 Gt
  • 320GB 7200RPM SATA 3Gb / s kovalevy
  • HP Pocket Media-asemapaikka (asema myydään erikseen)
  • SuperMulti polttavan DVD-aseman kanssa LightScribe Technology 16x DVD ± R / RW
  • Intel ® Graphics Media Accelerator 950 ja 32MB oma näyttömuisti. Jopa 64 Mt yhteensä näyttömuisti kun käytössä Windows Vista
  • Integrated 10/100BaseT verkkoliitäntä
  • 56k modeemi
  • High Definition Audio, 8 kaiuttimen konfiguroitavissa (puhujat myydään erikseen)
  • Satamat: Etupaneeli 15-in-1 muistikortinlukija - tukee SmartMedia, xD, Multimedia Card, Secure Digital (SD) Compact Flash I, Compact Flash II, Memory Stick, Memory Stick Pro, Memory Stick Duo, Memory Stick Pro Duo , RSMMC, MMC Mobile MMC +, Mini Secure Digital, IBM Microdrive, 6 USB 2,0 (2 edessä, 4 takana), 2 FireWire (IEEE 1394) (1 edessä, 1 takana), mikrofoni / kuuloke / Line-in (edessä) 2 PS / 2, Digital Audio (In & Out), LAN, Takakaiutin out / Side Speaker Out / keskustasta / Center (subwoofer), Mikrofoni / Line-in / Line-out, VGA - Out (takaisin)
  • Sisältää HP: n multimedia-näppäimistö ja HP: n optinen hiiri
  • Microsoft Windows ® Vista Home Premium, Kaksikielinen *
Voinko suorittaa tämän laitteiston? ja se aikoo saada työtä tehnyt? Lähteen Pelit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.