![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik kocht onlangs een nieuwe computer en ik kwam erachter dat Portal was laggy op de normale resolutie ... dus ik veranderd naar 640 X 480 op was het nog laggy! ![]() ![]() ![]() de computer is een HP Pavilion a6218x pc op $ 599,99 Canadese hier zijn de specificaties:
Budget: $ 100 - $ 300 Ik zou liever ATI Radeon b / c, dat is een aanbeveling voor de hl2 games voor de exacte pagina ga naar: http://www.staples.ca/ENG/Catalog/ca...affixedcode=WW Bedankt, merk |
|
| |||
| |||
| Nou zij uitdagend is dat uw grafische kaart is klein lol en uw link wordt gevraagd een Canadese postcode ... hoe kan mijn Amerikaanse zelfvertrouwen helpt u met het volgende:-p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye je onboard stuurman, upgrade die de grafische kaart
u vista, nu ik weet dat mensen zullen misschien leisteen me op, maar uit eigen ervaring ... Ik had een 7600gt met vista en het was' ok 'i dan opgewaardeerd tot een aanbevolen 8600gt, de onduidelijke 8600 werd als een stap omlaag, maar het was rec. met vista uit het gebruik van deze kaart, die werd het gebouw als pants ten opzichte van mijn oude ik gezien een enorm verschil, maar heel weinig spellen (een werkelijk, Crysis) die i cant handle op 1400 res op hoge instellingen met AA en AF de GeForce 8600GT kostte me ongeveer £ 80 vanaf ebuyer.com denk ik, niet zo zeker van zijn dat ATI hebben gesponsord oranje doos, dus je krijgt alle ATI-borden. dus ik denk niet dat het een kwestie van moeten ATI als mijn nvidia heeft geen problemo's Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem contact op met de verkoper voor het upgraden van de kaart als het kan de garantie doen vervallen. Als u niet fussed over die vervolgens ga je gang.
|
| |||
| |||
| bedankt voor alle feedback guys ja ik denk dat ik ben gaan upgraden van mijn grafische kaart. ![]() merk |
|
| |||
| |||
| Hi me weer Ik ben gewoon benieuwd of dit een eerlijke grafische kaart en als mijn computer kan nemen Foxconn GeForce 7900GS 256MB PCI-Express Graphics Card Ontworpen voor extreme HD gaming, deze grafische kaart heeft NVIDIA SLI-Ready GeForce 7900 Graphics Processing Units (GPU's), die leveren de meeste grafische prestaties, met inbegrip van ultra-realistische gaming ervaringen en resoluties tot 2560 x 1600. Een 256-bit geheugen interface en snelle MB GDDR3-geheugen, zodat brandende grafische prestaties met maximale kwaliteit.Systeemvereisten:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow Laggy Youtube HD afspelen op een 3Ghz CPU | anthonyla65 | Multimedia & Codecs | 2 | 18 apr 2009 14:55 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Gaming Console | 3 | 8 Dec 2008 09:43 |
| PC: Need for Speed undercover soms laggy | robina80 | PC & Gaming Console | 12 | 4 Dec 2008 18:55 |
| BF2 erg laggy | ashaiba | PC & Gaming Console | 10 | 28 mei 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |