mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Laggy! trenger hjelp

Reply

Thread Tools
Old 18nde Dec 2007, 19:25
New Member Group

Hei, Jeg har nylig kjøpt en ny datamaskin, og jeg fant ut at portalen ble laggy på vanlig oppløsning ... så jeg endret det til 640 x 480 at det var fortsatt laggy!

maskinen er en HP Pavilion a6218x PC til $ 599.99 kanadiske

Her er spesifikasjoner:
  • 1,6 GHz Intel ® Pentium ® Dual-Core prosessor E2140 (1MB L2 Cache, 800MHz Front Side Bus)
  • 2 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM (2x 1GB), utvides til 4GB
  • 320GB 7200RPM SATA 3 Gb / s harddisk
  • HP Pocket Media Drive bay (stasjonen selges separat)
  • SuperMulti DVD-brenner med LightScribe Technology 16x DVD ± R / RW
  • Intel ® Graphics Media Accelerator 950 med 32 MB dedikert grafikk minne. Opptil 64 MB totalt tilgjengelig grafikk minne som tildeles av Windows Vista
  • Integrert 10/100BaseT nettverksgrensesnitt
  • 56K modem
  • High Definition Audio, 8 høyttalere konfigurerbar (høyttalere selges separat)
  • Utganger: forpanelet 15-i-1 minnekortleser - støtter SmartMedia, xD, MultiMedia Card, Secure Digital (SD), Compact Flash I, Compact Flash II, Memory Stick, Memory Stick Pro, Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo , RSMMC, MMC Mobile, MMC +, Mini Secure Digital, IBM Microdrive, 6 USB 2.0 (2 front, 4 bak), 2 FireWire (IEEE 1394) (1 foran, 1 bak); Mikrofon / Headphone / Line-in (front) , 2 PS / 2; Digital Audio (inn og ut); LAN; Bakre høyttaler ut / Side høyttaler ut / Center ut / Center (subwoofer); Mikrofon / Line-in / Line-out; VGA - Ut (tilbake)
  • Inkluderer HP multimedia tastatur og HP optisk mus
  • Microsoft Windows ® Vista Home Premium, tospråklig *
Jeg ønsker å oppgradere slik at det vil kjøre source spill glatt, hva del bør jeg kjøpe?

Budsjett: $ 100 - 300 $ i foretrekker ATI Radeon b / c som en anbefaling for hl2 spill

for nøyaktige siden gå til:

http://www.staples.ca/ENG/Catalog/ca...affixedcode=WW

Takk,

mark
Old 19 desember 2007, 00:14
Banned Group

Vel det defiantly er at grafikkortet er liten lol og koblingsomformeren ber om en kanadisk postnummer ... Hvordan kan norsk selv hjelpe deg med det:-p
Old 19nde Dec 2007, 04:05
Donor Group

Ja du har ombord kompis, oppgradering at grafikkortet

du har vista, nå jeg kjenner folk skal kanskje skifer meg på denne, men fra personlig erfaring ...

Jeg hadde en 7600gt med vista og det var "OK" i så oppgraderes til et anbefalt 8600gt, den 8600 ble slurred som et trinn ned, men det var rec. med vista

fra å bruke dette kortet som ble slated som bukser i forhold til min gamle jeg sett en enorm forskjell, svært få spill (en faktisk, crysis) at jeg skrånende håndtaket på 1400 res på høye innstillinger med AA og AF

den GeForce 8600gt koste meg ca £ 80 fra ebuyer.com

Jeg tror, ikke så sikker på om at ATI har sponset oransje boksen, dermed får du alle ATI skilter. så jeg tror ikke det et spørsmål om være ATI som mitt nvidia har ingen problemo's

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 19 desember 2007, 04:11
Donor Group

Ta kontakt med leverandøren før du oppgraderer kortet som det kan ugyldiggjøre garantien.

Hvis du ikke fussed om det så går fremover.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 19nde Dec 2007, 05:11
New Member Group

takk for alle tilbakemeldinger folkens ja jeg tror jeg kommer til å oppgradere grafikkortet.

mark
Old 19nde Dec 2007, 05:26
New Member Group

Hei igjen Jeg bare lurer på om dette er en rettferdig grafikkort og hvis datamaskinen min kan ta det
Foxconn GeForce 7900GS 256MB PCI-Express Graphics Card Designet for ekstreme HD gaming, dette grafikkortet funksjoner NVIDIA SLI-Ready GeForce 7900 grafikk bearbeiding enheter (GPUs) som leverer den mest grafikkytelse, inkludert ultra realistiske spill erfaringer og oppløsninger opp til 2560 x 1600. En 256-bit minne grensesnitt og rask GDDR3 minne aktivere Lynrask grafikkytelse med høyeste kvalitet.

Systemkrav:
  • PCI-Express-basert PC med en x16 lane graphics slot på hovedkortet.
  • 350-watt strømforsyningen eller større (Forutsetter fullastet system)
  • 512 MB systemminne
  • CD-ROM-stasjon (for installasjon Software)
Her er mitt system ATM:
  • 1,6 GHz Intel ® Pentium ® Dual-Core prosessor E2140 (1MB L2 Cache, 800MHz Front Side Bus)
  • 2 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM (2x 1GB), utvides til 4GB
  • 320GB 7200RPM SATA 3 Gb / s harddisk
  • HP Pocket Media Drive bay (stasjonen selges separat)
  • SuperMulti DVD-brenner med LightScribe Technology 16x DVD ± R / RW
  • Intel ® Graphics Media Accelerator 950 med 32 MB dedikert grafikk minne. Opptil 64 MB totalt tilgjengelig grafikk minne som tildeles av Windows Vista
  • Integrert 10/100BaseT nettverksgrensesnitt
  • 56K modem
  • High Definition Audio, 8 høyttalere konfigurerbar (høyttalere selges separat)
  • Utganger: forpanelet 15-i-1 minnekortleser - støtter SmartMedia, xD, MultiMedia Card, Secure Digital (SD), Compact Flash I, Compact Flash II, Memory Stick, Memory Stick Pro, Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo , RSMMC, MMC Mobile, MMC +, Mini Secure Digital, IBM Microdrive, 6 USB 2.0 (2 front, 4 bak), 2 FireWire (IEEE 1394) (1 foran, 1 bak); Mikrofon / Headphone / Line-in (front) , 2 PS / 2; Digital Audio (inn og ut); LAN; Bakre høyttaler ut / Side høyttaler ut / Center ut / Center (subwoofer); Mikrofon / Line-in / Line-out; VGA - Ut (tilbake)
  • Inkluderer HP multimedia tastatur og HP optisk mus
  • Microsoft Windows ® Vista Home Premium, tospråklig *
Kan jeg kjøre dette maskinvare? og vil det få jobben gjort? på kilden spill
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.