![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har nyligen köpt en ny dator och jag fick reda på att Portal var laggy på normal upplösning ... så jag bytte till 640 x 480 vid det fortfarande var laggy! ![]() ![]() ![]() datorn är en HP Pavilion a6218x PC på $ 599.99 kanadensiska Här är specs:
Budget: $ 100 - 300 $ i föredrar ATI Radeon B / C som är en rekommendation för hl2 spel för exakt sida gå till: http://www.staples.ca/ENG/Catalog/ca...affixedcode=WW Tack, varumärket |
|
| |||
| |||
| Tja det trots att ditt grafikkort är litet lol och din länk ber om en kanadensisk postnummer ... Hur kan mitt American själv hjälpa dig med att:-p |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye du ombord mate, uppgradering som grafikkort
du har vista, Nu vet jag att folk ska kanske skiffer mig om detta men av egen erfarenhet ... Jag hade ett 7600gt med Vista och det var "OK" i sedan uppgraderas till ett rekommenderat 8600gt, den 8600 var sluddrigt som ett steg ner, men det var rec. med vista från att använda detta kort som planeras som pants jämfört med mitt gamla jag sett en enorm skillnad, väldigt få spel (ett faktiskt, Häxkungens) att jag skränande handtag på 1400 res på höga inställningar med AA och AF den GeForce 8600gt kostar mig ca £ 80 från ebuyer.com Jag tror inte så säker på men att ATI har sponsrat orange box, därmed får du alla ATI tecken. Så jag tror inte att det handlar om måste vara ATI som min nvidia har inga problemo s Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrollera med leverantören innan uppgradering kortet eftersom det kan ogiltigförklaras garantin. Om du inte fussed om att sedan gå vidare.
|
| |||
| |||
| tack för all feedback killar ja jag tror jag ska uppgradera mitt grafikkort. ![]() varumärket |
|
| |||
| |||
| Hej igen Jag undrar om detta är en rättvis grafikkort och om min dator klarar det Foxconn GeForce 7900GS 256MB PCI-Express grafikkort Designad för extrema HD-spel, detta grafikkort egenskaper NVIDIA SLI-Ready GeForce 7900 graphics bearbetning enheter (GPUs) som ger mest grafik prestanda, inklusive ultra-realistisk spelupplevelse erfarenheter och upplösningar upp till 2560 x 1600. Ett 256-bit memory interface och snabb GDDR3 minne möjliggör blixtsnabb grafik prestanda med högsta kvalitet.Systemkrav:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Slow Laggy Youtube HD uppspelning på en 3 GHz CPU | anthonyla65 | Multimedia & Codecs | 2 | 18 april 2009 14:55 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8 december 2008 09:43 |
| PC: Need for Speed undercover ibland laggy | robina80 | PC & Console Gaming | 12 | 4 december 2008 18:55 |
| BF2 mycket laggy | ashaiba | PC & Console Gaming | 10 | 28 maj 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |