![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| første off alex hvorfor skulle du søger efter, at spil som du kan se ensomme mennesker spiller det
| |||
| |||
| Ser ikke godt for WOW spillere, hvis de er målrettet med at ![]() Nice finde! |
|
| |||
| |||
| pfft dens en homoseksuel spillet alligevel, den brutale sandhed er, kun triste mennesker (for det meste) spille spillet og gøre det obsessively med nogen kontakt med den sociale verden og med en stor frygt for det modsatte køn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En anden god ting at sætte ind på Google er "fiasko" og tryk på "Jeg føler mig heldig"-knappen og se, hvilket websted det tager dig at, jeg er sikker på, at de fleste mennesker her allerede kender dette, lol
| |||
| |||
| Citat:
![]() Tæl stereotyper! Jeg er op til seks. Enhver mere for en mere?!
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im forvirret nu |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg spillede runescape, og det var dårlig anden, hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. nogen nogensinde bemærket runescape (Rune Escape)>.> eller bliver jeg paranoid lol |
|
| |||
| |||
| haha jeg har set et pic af ii tvivl den ovenstående erklæring: P |