![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aluksi alex miksi haluat etsiä että peli kuten näette yksinäiset ihmiset pelaavat
| |||
| |||
| Ei näytä hyvä WOW pelaajia, jos ne on suunnattu kyseisen ![]() Nizzan löytää! |
|
| |||
| |||
| pfft sen homo peli joka tapauksessa julmaa totuutta on vain surullista ihmistä (enimmäkseen) pelata peliä ja tehdä niin pakkomielteisesti, joilla ei ole yhteyttä sosiaalinen maailma ja suuri pelko vastakkaista sukupuolta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toinen hyvä asia otetaan google on "vika" ja klikkaa "i tuntuu onnekas"-painiketta ja katso, mitä sivusto se vie, olen varma, että useimmat ihmiset täällä jo tiedä tätä, lol
| |||
| |||
| Quote:
![]() Count stereotypioita! Olen jopa kuusi. Enää mistään lisää?!
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im sekoittaa nyt |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Olen ollut runescape ja se oli huono toiseen, kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. kukaan huomannut runescape (Rune Escape)>.> tai minua paranoidinen lol |
|
| |||
| |||
| haha i nähneet pic II epäillä edellä julkilausuma: P |