![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eerste uit linasita waarom zou u zoeken naar dat spel, zoals je kunt zien eenzame mensen spelen
| |||
| |||
| Ziet er niet goed voor WOW spelers als ze gericht zijn aan die ![]() Leuk vinden! |
|
| |||
| |||
| Pfft haar een gay spel toch de wrede waarheid is alleen triest mensen (meestal) het spel spelen en doen obsessie met geen contact met de sociale wereld en met een grote angst voor het andere geslacht |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nog een goed punt om in google is' falen 'en klik op de' i feel lucky "knop en kijk wat site neemt u, ik ben er zeker van dat de meeste mensen hier al weten dat dit een, lol
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Tel de stereotypen! Ik ben tot en met zes. Nog meer voor nog meer?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im verward nu |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ik speelde runescape en dat was slecht de andere, gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. iemand ooit opgevallen runescape (Rune Escape)>.> of ben ik paranoia lol |
|
| |||
| |||
| haha ik heb een pic van ii twijfel de bovenstaande verklaring: P |