![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| første av alex hvorfor ønsker du søke etter det spillet som du kan se ensomme mennesker spille det
| |||
| |||
| Ser ikke bra for WOW spillere dersom de er målrettet med at ![]() Nice finne! |
|
| |||
| |||
| pfft sin en homofil spillet likevel, den brutale sannheten er bare trist mennesker (mest) spille, og gjør det svært godt, uten kontakt med den sosiale verden og med en stor frykt for det motsatte kjønn |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annen god ting å ta i Google er "fiasko" og trykke "Jeg føler meg heldig"-knappen og se hva området tar det deg, er jeg sikker på at de fleste her vet allerede denne, lol
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Telle stereotypier! Jeg er opp til seks. Mer for noe mer?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im forvirret nå |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg spilte runescape og det var ille en annen, hørte wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. noen merke runescape (Rune Escape)>.> eller blir jeg paranoid lol |
|
| |||
| |||
| haha jeg har sett et bilde av ii tvil ovenstående utsagn: P |