![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| första off alex varför ska man söka efter det spelet som du kan se ensamma människor spelar det
| |||
| |||
| Ser inte bra för WOW spelare om de är riktade med att ![]() Nice hitta! |
|
| |||
| |||
| pfft dess en gay spelet ändå, den brutala sanningen är bara tråkiga människor (mest) spela spel och göra så överdrivet utan kontakt med den sociala världen och med en stor rädsla för det motsatta könet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annan bra sak att lägga till Google är "fel" och trycker på "Jag känner tur"-knappen och se vilken plats det tar dig till är jag säker på att de flesta här vet redan här, lol
| |||
| |||
| Citat:
![]() Räkna stereotyper! Jag är upp till sex. Något mer för fler?
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| im förvirrad nu |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jag spelade Runescape och det var dålig en annan, hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. någon märkte Runescape (Rune Escape)>.> eller jag är paranoid lol |
|
| |||
| |||
| haha jag har sett en pic av ii tvivel ovanstående uttalande: P |