![]() |
|
| |||
| |||
| First off, jeg ved, at det er pc-spil afsnit, men couldn'y finde en mac spil forum sektion, undskylder på forhånd. Jeg fandt ud af om denne ting cider, og jeg ved også, om denne ting crossover spil og crossover mac. Jeg har været at søge rundt, men hver css jeg finde har problemer med det, uanset om det går ned, ikke gemme mine præferencer, har mærkelige skrifter, ikke kan oprette forbindelse til servere, eller få C + + fejl. så kan enhver onle give mig et link til download / s af counter strike source eller crossover-spil og en css, der fungerer og kan du give mig en detaljeret forklaring af, hvordan du henter og installerer den. thanks.: smile: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| taler vi juridisk hente eller ej? mig ikke til sikker på, hvad dine spørger .. Forsøger du at køre counter strike (til Windows) på en Mac og har brug for et program til at gøre det køre på din Mac?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Counter Strike Source det værd? | joohen | PC & Console Gaming | 10 | 24 November 2009 13:17 |
| Counter Strike Source Online Hjælp | geekfreek95 | PC & Console Gaming | 5 | 14 oktober 2009 12:49 |
| Lag i Counter Strike: Source | pennk01 | PC & Console Gaming | 0 | 16 juni 2009 03:52 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17 januar 2009 11:40 |
| CPU-forbrug op til 100%, når når jeg indlæse op Counter-Strike | vietladin | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 27 august 2007 20:37 |
| Thread Tools | |
| |