mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Macintosh Counter Strike Source.

Reply

Thread Tools
Old 26. maj 2009, 11:44
Ny Medlem Gruppen

Default Macintosh Counter Strike Source.

First off, jeg ved, at det er pc-spil afsnit, men couldn'y finde en mac spil forum sektion, undskylder på forhånd.

Jeg fandt ud af om denne ting cider, og jeg ved også, om denne ting crossover spil og crossover mac.

Jeg har været at søge rundt, men hver css jeg finde har problemer med det, uanset om det går ned, ikke gemme mine præferencer, har mærkelige skrifter, ikke kan oprette forbindelse til servere, eller få C + + fejl.
så kan enhver onle give mig et link til download / s af counter strike source eller crossover-spil og en css, der fungerer og kan du give mig en detaljeret forklaring af, hvordan du henter og installerer den.
thanks.: smile:
Old 26. maj 2009, 14:19
Donor-Gruppen

Default Macintosh Counter Strike Source.

taler vi juridisk hente eller ej?
mig ikke til sikker på, hvad dine spørger .. Forsøger du at køre counter strike (til Windows) på en Mac og har brug for et program til at gøre det køre på din Mac?

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Counter Strike Source det værd? joohen PC & Console Gaming 10 24 November 2009 13:17
Counter Strike Source Online Hjælp geekfreek95 PC & Console Gaming 5 14 oktober 2009 12:49
Lag i Counter Strike: Source pennk01 PC & Console Gaming 0 16 juni 2009 03:52
Counter Strike Source Video Stress Test Scores robina80 PC & Console Gaming 6 17 januar 2009 11:40
CPU-forbrug op til 100%, når når jeg indlæse op Counter-Strike vietladin Virus, Spyware & Sikkerhed 6 27 august 2007 20:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.