vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Macintosh Counter Strike Source.

Reply

Thread Tools
Old 26. päivästä toukokuuta 2009, 11:44
Uusi Jäsen

Aivan aluksi, Tiedän, että tämä on PC-pelit jaksossa mutta couldn'y löytää mac pelit foorumi osa, anteeksi jo etukäteen.

Sain tietää tämän asian siiderin, ja tiedän myös tästä asia jakotaajuutta pelejä ja crossover mac.

Olen etsinyt noin vaan jokaisen css Minusta on ongelmia sen kanssa, onko se kaatuu, ei tallenna minun mieltymykset, on outo fontit, ei saa yhteyttä palvelimiin tai saada C + + virheitä.
niin voi mitään onle antaa minulle linkin, joka lataa / s counter strike source tai crossover-pelejä, ja css, joka toimii ja voi antaa minulle yksityiskohtainen selvitys siitä, kuinka ladata ja asentaa sen.
kiitos.: virne:
Old 26. päivästä toukokuuta 2009, 14:19
Rahoittajien ryhmän

me puhumme juridique ladata vai ei?
am ei varma mitä pyytää .. sinä yrität suorittaa counter strike (Windows) on mac ja tarvitset ohjelmaa, jotta se asentaa itsensä mac?

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ ylikellotettu! Athlon64 3000 +
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1,50 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB PCI G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster HD 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY ilmajäähdytteinen siili
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Ikkunan 7 Ultimate
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.