mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Macintosh Counter Strike Source.

Reply

Thread Tools
Old 26 mai 2009, 11:44
New Member Group

Default Macintosh Counter Strike Source.

First off, jeg vet dette er PC-spill delen men couldn'y finne en mac spill forum delen unnskyldninger på forhånd.

Jeg fant ut om denne tingen sider, og jeg vet også om denne saken krysskabel spill og kryssover mac.

Jeg har vært søker rundt men hver css jeg finner har problemer med den, om det krasjer, lagrer ikke mine preferanser, har rare fonter, kan ikke koble til servere eller få C + + feil.
så kan noen onle gi meg en link for nedlasting / s av counter strike source eller krysskabel spill, og en CSS som fungerer, og kan du gi meg en detaljert forklaring av hvordan du laster ned og installere den.
takk.: glise:
Old 26 mai 2009, 14:19
Donor Group

Default Macintosh Counter Strike Source.

snakker vi lovlig nedlasting eller ikke?
er ikke sikker på hva du spør .. Prøver du å kjøre counter strike (for Windows) på en Mac og trenger et program for å gjøre det kjøres på Mac?

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Counter Strike Source verdt det? joohen PC & Console Gaming 10 24 november 2009 13:17
Counter Strike Source Online hjelp geekfreek95 PC & Console Gaming 5 14 oktober 2009 12:49
Lag spørsmål i Counter Strike: Source pennk01 PC & Console Gaming 0 16 juni 2009 03:52
Counter Strike Source Video Stress Test Scores robina80 PC & Console Gaming 6 17 januar 2009 11:40
CPU-bruken hopper til 100% når jeg laster opp Counter-Strike vietladin Virus, spionprogrammer og sikkerhet 6 27 august 2007 20:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.