![]() |
|
| |||
| |||
| First off, jeg vet dette er PC-spill delen men couldn'y finne en mac spill forum delen unnskyldninger på forhånd. Jeg fant ut om denne tingen sider, og jeg vet også om denne saken krysskabel spill og kryssover mac. Jeg har vært søker rundt men hver css jeg finner har problemer med den, om det krasjer, lagrer ikke mine preferanser, har rare fonter, kan ikke koble til servere eller få C + + feil. så kan noen onle gi meg en link for nedlasting / s av counter strike source eller krysskabel spill, og en CSS som fungerer, og kan du gi meg en detaljert forklaring av hvordan du laster ned og installere den. takk.: glise: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| snakker vi lovlig nedlasting eller ikke? er ikke sikker på hva du spør .. Prøver du å kjøre counter strike (for Windows) på en Mac og trenger et program for å gjøre det kjøres på Mac?
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Counter Strike Source verdt det? | joohen | PC & Console Gaming | 10 | 24 november 2009 13:17 |
| Counter Strike Source Online hjelp | geekfreek95 | PC & Console Gaming | 5 | 14 oktober 2009 12:49 |
| Lag spørsmål i Counter Strike: Source | pennk01 | PC & Console Gaming | 0 | 16 juni 2009 03:52 |
| Counter Strike Source Video Stress Test Scores | robina80 | PC & Console Gaming | 6 | 17 januar 2009 11:40 |
| CPU-bruken hopper til 100% når jeg laster opp Counter-Strike | vietladin | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 27 august 2007 20:37 |
| Thread Tools | |
| |