mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Macintosh Counter Strike Source.

Reply

Thread Tools
Old 26 maj 2009, 11:44
New Member Group

First off, jag vet att det är PC-spel avsnitt men couldn'y hitta en mac spel forum avsnittet ursäkt i förväg.

Jag fick veta det här cider, och jag vet också om det här crossover spel och crossover mac.

Jag har letat runt men varje css jag tycker har problem med det, om det kraschar, inte spara mina preferenser, har konstiga teckensnitt kan inte ansluta till servrar eller få C + + fel.
så kan någon onle ge mig en länk till en download / s av counter strike source eller crossover spel, och en css som fungerar och kan ni ge mig en utförlig förklaring av hur du hämtar och installerar det.
tack.: grin:
Old 26 maj 2009, 14:19
Givargruppen

pratar vi lagliga nedladdningen eller inte?
är inte säker på vad du frågar .. är det du försöker motverka strejk (för Windows) på en Mac och behöver ett program för att det körs på din Mac?

Mitt System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ överklockat! Athlon64 3000 +
Moderkort:
Asus
RAM Minne:
1,50 gig ddr
Grafikkort (s):
256MB PCI G-kraft
Ljudkort:
Sound Blaster HD 5.1
Hårddisk (s):
1-80GB 1-120gb western digital s
Optisk enhet (er):
Pioneers DVD-RW
Mål / PSU:
anpassade fall & 650w PSU
Kylning:
DIY luftkyld kylfläns
Nätverk / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.