![]() |
|
| |||
| |||
| Okay, jeg har set før jul, at flere af jer folk søgte at få COD5. Jeg opfordrer Dem, jeg blæse min næse på dig, jeg prut i din generelle retning. Mand op og opfylde mine i kamp. For at give dig den bedste mulighed jeg vil endda spiller du på en britisk server. Gå til Shagadelic CTF server og se efter DeathStlkr hvis du tør. |
|
| |||
| |||
| Ive spillede du på min ps3 (eller var det med dig) ser for nosnow3 |
|
| |||
| |||
| Vil gøre. LOL jeg bare prestiged op igen, så jeg mistede alle mine våben og frynsegoder .......... |
|
| |||
| |||
| ikke fik tht langt, dont spille online meget |
|
| |||
| |||
| Jeg kan kun komme til prestige i gang på COD5, er det ikke så godt som COD4 så jeg kan ikke spille det så meget .. og 65 tager længere tid alligevel. COD4 jeg netop prestiged og fik blå tiger M40 ved rank 17 (uden anbringelse i bur) .. ikke så dårligt endda, hvis det siger jeg mig selv. Xbox 360 søge OMGitsFORDY |
|
| |||
| |||
| Jeg fik COD5 på PS3 I cant afspille den kontrol er for svært for mig nu ved at holde sig til COD4 på PC mit id er TUFF-FC-uk bedste spil ive nogensinde spillet |
|
| |||
| |||
| Jeg havde aldrig regnet ud, hvordan man prestige på COD4, jeg hørte et sted selv, at du ikke kan gøre det med en pc. Kan PC og konsol spil spiller på de samme servere? Jeg troede, de var anderledes. |
|
| |||
| |||
| I dont know, tilsyneladende sin en udfordring, som min bror siger sin kaldes tværs konsol drab, men chancerne er det plejer sker, som jeg tror, det vil vælge en PS3 eller pc eller Xbox 360, som topprioritet. det er en skam, at du dont kende, hvis du kan eller cant, ville være godt, hvis du kunne spørge sig selv, om du kan have en LAN-fest med forskellige konsoller. |
|
| |||
| |||
| Desværre kan du ikke komme ind i prestige niveauer på Cod4 på pc'en, blot for konsoller. Mange mennesker på forhånd dømme om prestige-plan for eksempel hvis en person er på et meget højt niveau, du kan tænke "wow han / hun skal være god", så prøv at tænke på et andet scenario ........" denne person sandsynligvis blot har intet liv uden for Call of Duty, og er sandsynligvis en forlegenhed til deres familie ". Nå det er sådan, jeg gerne se på det. Og som et Call of Duty fanatiker jeg acceptere den udfordring, men vær advaret Det kunne få rå: P |
|
| |||
| |||
| Hvad er din i spillets navn James så jeg kan gleefully dræbe dig lol? Selv om retten nu har jeg lyd problemer som følge af de nye patch så det kan være et par dage før jeg kan få treyarch at svare (hvis nogensinde), og jeg kan spille igen. |