![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvä, näin ennen joulua, että monet teistä folks olivat HAKU saada COD5. Täten haaste teitä isku nenäni sinua, I pieru teidän yleisen suunnan. Ihminen ja täytä minun on torjuttava. Jotta sinulle parhaat mahdollisuudet I'll jopa pelata sinun Yhdistyneen kuningaskunnan palvelimeen. Go to Shagadelic CTF-palvelin ja etsi DeathStlkr jos et uskalla. |
|
| |||
| |||
| Ive pelataan teitä minun ps3 (tai se oli teidän kanssanne) etsiä nosnow3 |
|
| |||
| |||
| Aikoo tehdä. LOL i just prestiged uudelleen niin Menetin kaikki aseet ja etuja .......... |
|
| |||
| |||
| ei saanut tht mennessä dont pelaamaan paljon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen vain menossa arvostus on kerran COD5, se ei ole niin hyvä kuin COD4 joten en pelaa niin paljon .. ja 65 kestää joka tapauksessa. COD4 juuri äskettäin prestiged ja sai sininen tiikeri M40 sijoituksissa 17 (ilman caging) .. ei ole huono, vaikka sanon minä. Xbox 360 etsiä OMGitsFORDY
|
| |||
| |||
| Sain COD5 PS3 i cant toistaa sen valvonta ovat liian kova minulle IAM kiinni COD4 PC minun id on tuffi-FC-uk paras peli ive pelattiin |
|
| |||
| |||
| En ole koskaan tajunnut, miten arvovaltaa vuoteen COD4, kuulin jonnekin kuitenkin, että et voi tehdä sen tietokoneeseen. Voiko tietokoneen ja konsolin pelejä pelata samoja palvelimia? Luulin, että ne olivat erilaisia. |
|
| |||
| |||
| i dont tiedä, ilmeisesti se on haaste, sillä veljeni sanoo sen ristiintaulukointikyselyn konsoli tappaminen mutta todennäköisesti se tapana tapahtua, sillä mielestäni se valita ps3 tai pc tai xbox 360, ensisijaisia. se sääli, että te dont tiedä, voitteko tai kallistus, olisi hyvä, jos voisi ihmetellä, jos voit olla LAN osapuoli eri konsoleissa. |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti et voi päästä arvostuksen tasoa Cod4 on PC, ainoastaan sen konsolit. Monet ennalta arvioida arvostuksen tasolla esimerkiksi jos joku on hyvin korkea saatat ajatella "wow hän on hyvä", yritä ajatella toisen skenaarion ........" tämä henkilö todennäköisesti vain on ei elämän ulkopuolella Call of Duty, ja on luultavasti häpeäksi heidän perhe ". No näin haluan katsoa sitä. Sekä Call of Duty fanaatikko Hyväksyn haaste, mutta varoitan Se voisi saada karkea: P |
|
| |||
| |||
| Mikä on sinun on pelin nimi James Voin siis gleefully tappaa sinut lol? Vaikka juuri nyt olen ottaa äänen ongelmista johtuu siitä, että uusi laastari niin se voi olla muutaman päivän, ennen kuin voin saada treyarch vastata (jos koskaan), ja voin soittaa uudelleen. |