![]() |
|
| |||
| |||
| Oke, ik zag voor Kerstmis dat verschillende van u mensen zoekt om COD5. Ik daag u, ik klap mijn neus op je, ik scheet in jouw richting. Man en aan mijn in een gevecht. Om u de beste kans Ik kom je zelfs spelen op een Britse server. Ga naar de Shagadelic CTF server en zoek DeathStlkr als je durft. |
|
| |||
| |||
| Ive speelde je op mijn ps3 (of was het met u) naar nosnow3 |
|
| |||
| |||
| Zal ik doen. LOL i just prestiged weer, dus ik verloor al mijn wapens en viezeriken .......... |
|
| |||
| |||
| niet heb THT ver, dont online spelen veel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben alleen naar het prestige van de eenmaal op COD5, het is niet zo goed als CoD4, zodat ik niet spelen zo veel .. en 65 duurt langer anyway. CoD4 ik onlangs prestiged en kreeg blauwe tijger M40 door rang 17 (zonder kooien) .. niet slecht, zelfs als ik het zeg mezelf. Xbox 360 zoeken OMGitsFORDY
|
| |||
| |||
| Ik heb COD5 op PS3 i cant spelen de controles zijn te moeilijk voor mij iam vasthouden aan CoD4 op pc mijn id is tuff-FC-uk beste game ooit gespeeld ive |
|
| |||
| |||
| Ik dacht nooit hoe prestige op CoD4, hoorde ik ergens wel dat je niet kunt doen met een pc. Kan pc en console games spelen op dezelfde servers? Ik dacht dat ze anders waren. |
|
| |||
| |||
| i dont know, blijkbaar zijn een uitdaging, zoals mijn broer zegt haar zogenaamde cross-console doden, maar de kans groot dat het gewoon gebeuren, want ik denk dat het zal kiezen voor een ps3 of pc of Xbox 360, als hoogste prioriteit. Het is een schande dat je niet weet of u wel of verkanting, zou goed zijn als je zou afvragen of je kan een LAN-party met verschillende consoles. |
|
| |||
| |||
| Helaas kunt u niet het prestige niveaus van CoD4 op de PC, alleen voor de consoles. Veel mensen vooraf oordelen over het prestige niveau bijvoorbeeld als iemand zich op een zeer hoog niveau dat u zou denken "wow hij / zij moet goed", probeer te denken aan een ander scenario ........" deze persoon waarschijnlijk net heeft geen leven buiten Call of Duty, en is waarschijnlijk een schande voor hun familie ". Nou dat is hoe ik graag naar kijken. En als een Call of Duty fanaat Ik ga akkoord met de uitdaging, maar wees gewaarschuwd Het ruwe kon krijgen: P |
|
| |||
| |||
| Wat is uw naam in het spel James dus ik kan gleefully vermoord je lol? Hoewel op dit moment ben ik met geluid problemen als gevolg van de nieuwe patch, zodat het kan een paar dagen voordat ik kan krijgen treyarch om te reageren (indien ooit) en ik kan het spel opnieuw. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is het verschil maakt tussen de iPods en mp3-spelers? | murucullu | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | De 4 maart 2009 15:09 |
| Geen geluid in COD5 na het installeren van patch | Bubba | PC & Gaming Console | 12 | 26 feb 2009 06:51 |
| MP3-spelers, camera's, pen-stations die niet erkend door mijn USB-poorten! | eenvoudige STU | Algemeen Hardware Chat | 6 | 23 Jan 2009 13:27 |
| MP3 Spelers Connection Problems via USB | Wizosir | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 26 jul 2008 10:18 |
| Elke WOW spelers hier die spelen op Skullcrusher? | treyford | PC & Gaming Console | 2 | 30 okt 2007 06:30 |
| Thread Tools | |
| |