mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Man inntil du Slappen COD5 spillere

Reply

Thread Tools
Old 17th 2009 Jan, 08:04
Donor Group

Default Man inntil du Slappen COD5 spillere

Greit, jeg så før jul at flere av dere folk var ute for å få COD5. Jeg utfordrer deg, jeg blåse meg nesen på deg, jeg fart i den generelle retningen. Man opp og møte meg i kamp.

For å gi deg den beste muligheten jeg får også spille deg på en britisk server. Gå til Shagadelic CTF serveren og se etter DeathStlkr om du tør.
Old 17th 2009 jan 14:56
Medlem Group

Ive spilte du på min ps3 (eller var det med deg) ser for nosnow3
Old 17th 2009 jan 17:52
Donor Group

Vil gjøre. LOL Jeg prestiged opp igjen slik at jeg mistet alle mine våpen og perks ..........
Old 18nde Jan 2009, 05:05
Medlem Group

ikke fikk tht langt, dont spille online mye
Old 19nde Jan 2009, 14:09
Donor Group

Jeg bare går å prestisje i gang på COD5, det er ikke så god som COD4 så jeg ikke spille den så mye .. og 65 tar lenger uansett.

COD4 jeg nylig prestiged og fikk blå tiger M40 etter rangering 17 (uten caging)
.. ikke dårlig, selv om jeg si det selv.
Xbox 360 se etter OMGitsFORDY
Old 21. Jan 2009, 02:50
Medlem Group

Jeg fikk COD5 på PS3 i cant spille kontrollene er for hard for meg engasjert stikker til COD4 på PCen min id er tuff-FC-uk beste spillet Ive noensinne spilt
Old 23. Jan 2009, 16:33
Donor Group

Jeg har aldri funnet ut hvordan du prestisje på COD4, jeg hørte noe om at du ikke kan gjøre det med en PC.

Kan PC og konsoll-spill spille på de samme serverne? Jeg trodde de var annerledes.
Old 25. Jan 2009, 14:34
Medlem Group

jeg dont vite, angivelig det en utfordring, som broren min sier det kalles kryss konsollen drepe men sannsynligheten er det wont skje, så jeg tror det vil velge en ps3 eller PC eller Xbox 360, som topp prioritet.

sin synd at du ikke vet om du kan eller skrånende, ville vært bra om du kunne lure på om du har et LAN party med forskjellige konsoller.
Old 2dre Feb 2009, 14:36
New Member Group

Dessverre kan du ikke angi prestisje nivåer på Cod4 på PC, bare for konsoller.

Mange pre dømme på prestisje for eksempel hvis noen er på et svært høyt du kan tenke "wow han / hun må være god", prøver du tenker på et annet scenario ........" denne personen nok bare har intet liv utenfor Call of Duty, og er trolig en forlegenhet til familien ".

Vel slik jeg liker å se på den. Og som Call of Duty fanatisk Jeg godtar utfordring, men bli advart Det kan bli ujevn: P
Old 7nde Feb 2009, 08:27
Donor Group

Hva er din i spillet navn James, slik at jeg kan gleefully drepe deg lol? Selv om akkurat nå Jeg har lyd problemer på grunn av den nye oppdateringen, så det kan være noen dager før jeg kan få treyarch å svare (hvis noen gang) og jeg kan spille igjen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hva er som gjør forskjellen mellom iPod og mp3-spillere? murucullu Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 4 mars 2009 15:09
Ingen lyd i COD5 etter installasjonen av oppdateringen Bubba PC & Console Gaming 12 26 februar 2009 06:51
MP3-spillere, kameraer, penn stasjonene ikke bli anerkjent av min USB porter! enkle Stu General Hardware Chat 6 23 januar 2009 13:27
MP3-spillere tilkoblingsproblemer via USB Wizosir Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 26 juli 2008 10:18
Eventuelle WOW spillere her som spiller på Skullcrusher? treyford PC & Console Gaming 2 30 oktober 2007 06:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.