![]() |
|
| |||
| |||
| Okej, jag såg före jul att flera av er var ute för att få COD5. Jag utmanar dig, jag blåser näsan på dig, jag fart i din allmänna riktning. Människan och träffa mitt i bekämpa. För att ge dig den bästa chans jag ens spelar du på en brittisk server. Gå till Shagadelic CTF server och leta efter DeathStlkr om du vågar. |
|
| |||
| |||
| Ive spelade du på min PS3 (eller var det med er) söka nosnow3 |
|
| |||
| |||
| Kommer att göra. LOL jag bara prestiged upp igen så jag förlorade alla mina vapen och extraförmåner .......... |
|
| |||
| |||
| inte fått THT långt, dont spela online mycket |
|
| |||
| |||
| Jag är bara att prestige en gång om COD5, det är inte så bra som COD4 så jag spelar inte det så mycket .. och 65 tar längre tid ändå. COD4 jag nyligen prestiged och fick blå tiger M40 genom rank 17 (utan caging) .. inte illa även om jag säger det själv. Xbox 360 letar efter OMGitsFORDY
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jag har COD5 på ps3 jag skränande spela kontrollerna är för svårt för mig iam fastnar COD4 på st mitt id TUFF-FC-uk bästa spelet ive någonsin spelat |
|
| |||
| |||
| Jag har aldrig räknat ut hur man prestige på COD4, jag hörde någonstans trots att man inte kan göra det med en dator. Kan PC och konsol spel spela på samma servrar? Jag trodde att de var annorlunda. |
|
| |||
| |||
| Jag vet inte, uppenbarligen har en utmaning, som min bror säger att det kallas cross-konsolen dödande men risken är att det brukar hända, så jag tror att det kommer att välja en ps3 eller PC eller Xbox 360 som högsta prioritet. det synd att du inte vet om du kan eller rälsförhöjning, skulle vara bra om du kunde, undrar om du kan ha ett LAN-party med olika konsoler. |
|
| |||
| |||
| Tyvärr kan du inte komma in i prestige nivåer på Cod4 på datorn, bara för konsoler. Många människor i förväg bedöma om prestige nivå till exempel om någon är på en mycket hög nivå man kan tro "wow han / hon måste vara bra", försöker tänka på ett annat scenario ........" denna person förmodligen bara har inget liv utanför Call of Duty och är förmodligen en skam för sin familj ". Jo det är så jag gillar att titta på den. Och som ett Call of Duty fanatiker Jag accepterar utmaning, men en varning Det kan bli tuff: P |
|
| |||
| |||
| Vad har du i spelet namn James så jag kan gleefully döda dig lol? Även om just nu Jag har ljud problem på grund av det nya plåstret så kan det vara ett par dagar innan jag kan få treyarch att svara (om någonsin) och jag kan spela igen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad är skillnaden mellan iPod och MP3-spelare? | murucullu | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 4 mars 2009 15:09 |
| Inget ljud i COD5 efter att ha installerat patch | Bubba | PC & Console Gaming | 12 | 26 februari 2009 06:51 |
| MP3-spelare, kameror, penna drivar inte bli erkänd av min USB-portar! | enkel stu | General Hardware Chat | 6 | 23 januari 2009 13:27 |
| MP3-Spelare Connection Problem via USB | Wizosir | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 26 juli 2008 10:18 |
| Alla WOW spelare här som spelar på Skullcrusher? | treyford | PC & Console Gaming | 2 | 30 oktober 2007 06:30 |
| Thread Tools | |
| |