![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Medal of Honor parcific hyökkäys
hi evry1:) juuri pidä tätä en mutch on pelaaja, mutta olen nyt hucked ja pelaa sen verkossa eneyway Olen yrittää saada tätä peliä töissä ja veljieni kpl mutta se sanoo näytönohjain tarvitsee päivitystä ... grafiikkakorttiin hän on 128 Mt, mutta sinulla on vain need64mb hän sai kaikki uudet päivitykset korttia ja Direct X 9 Onko kuin demo version hän voi käyttää tai on olemassa tapa kiertää tämän saamatta parempi näytönohjain? toivon som1 voi auttaa cheers pete My System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se antaa luettelon grafiikkasovitinta se käyttää? mitä kortin hän on?
| |||
| |||
| yerr pelin dont tukea hänen näytönohjain me sekaisin noin kanssa ABIT enemmän ja msg laatimaan luettelon kortit se .. on saada kortin, että se työ .. epäkunnossa todella sinulle peli on kaikki spesications sitä sitten sanotaan ow ei meidän dnt kuten näyttösovittimen jopa tho siinä on enemmän mb kuin tarvitaan hehe |
|
| |||
| |||
| yeh pelin Companys tehdä sitä tehdä isossa ihmisjoukon, kaikki rahat todellakin |