![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MEDAL OF HONOR parcific aanval
hi evry1:) net houd ik niet van dit kapje van een gamer, maar ik ben nu hucked over het afspelen van deze online eneyway ik probeer om deze game workin op mijn broers PC, maar het zegt de grafische kaart moet upgraden ... de grafische kaart heeft hij is 128mb maar u alleen need64mb hij kreeg alle nieuwe updates voor de kaart en Direct X 9 is er een demo-versie die hij kan gebruiken of is er een manier om dit zonder een betere grafische kaart? hoop som1 kan helpen cheers pete Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is het geven van een lijst van grafische kaarten het gebruikt? wat voor kaart heeft hij?
| |||
| |||
| yerr het spel dont steun zijn grafische kaart messed we rond met het abit meer en een bericht komen met een lijst van de kaarten zal .. zal hebben om een kaartje dat hij zich zal inzetten op .. out of order echt je door het spel hebben alle spesications voor dan zegt ow geen dnt wij graag uw grafische kaart nog tho heeft mb meer dan nodig is hehe |
|
| |||
| |||
| yeh spel bedrijven doen dat om in een grote menigte, allemaal voor het geld echt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Medal of Honor doorbraak vista problemen !!!!! | Mooseknuckle | PC & Gaming Console | 2 | 12 sep 2008 07:15 |
| Medal of Honor | Mooseknuckle | PC & Gaming Console | 1 | 30 jun 2008 06:56 |
| Thread Tools | |
| |