![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Medal of Honor parcific overgrep
hi evry1:) har fått tak i dette er ikke mutch for en gamer, men jeg er nå hucked på å spille dette online eneyway Jeg prøver å få dette spillet jobber på mine brødre PC, men det sier grafikkortet må oppgradere ... grafikkortet han er 128 MB, men du bare need64mb han har alle de nye oppdateringer for kort og Direct X 9 er der som en demoversjon han kan bruke, eller er det en vei rundt dette uten å få et bedre grafikkort? håper som1 kan hjelpe jubelropet Pete Min System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| betyr det en liste over grafikkort bruker? hva kortet får han har?
| |||
| |||
| yerr spillet dont støtte hans grafikkort vi messed rundt med den abit mer og en melding komme opp med en liste over kort vil det .. vil måtte få en kort at det vil arbeide med .. i uorden deg med spillet har alle spesications på det da det står Au ikke vi DNT som skjermkortet enda tho den har mer mb enn nødvendig hehe |
|
| |||
| |||
| yeh spillet companys gjøre det til å trekke i et større publikum, alle for pengene virkelig |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Medal of Honor gjennombrudd vista problemer !!!!! | Mooseknuckle | PC & Console Gaming | 2 | 12. sep 2008 07:15 |
| Medal of Honor | Mooseknuckle | PC & Console Gaming | 1 | 30 juni 2008 06:56 |
| Thread Tools | |
| |