![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Medal of Honor parcific överfall
hi EVRY1:) har precis fått tag i detta är inte mutch en spelare men jag är nu hucked spela detta online eneyway Jag försöker att få detta spel jobba på mina bröder st men det säger grafikkortet behöver uppgradera ... grafikkortet han är 128MB, men du bara need64mb han fick alla nya uppdateringar för kortet och Direct X 9 finns som en demoversion han kan använda eller finns det en väg runt detta utan att få ett bättre grafikkort? hoppas som1 kan hjälpa Cheers Pete Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gör det ge en lista med grafikkort som den använder? vad kortet har han?
| |||
| |||
| yerr spelet dont stödja hans grafikkort vi bråkade runt med den lite mer och ett meddelande kommer upp med en lista över de korten kommer det .. kommer att få ett kort som det kommer att fungera på .. ur funktion verkligen av spelet har all spesications för det då det står ow inget vi DNT gillar ditt grafikkort även tho den har mer mb än vad som behövs hehe |
|
| |||
| |||
| yeh spel inredningsföretag göra det för att dra i en större folkmassa, allt för att pengarna verkligen |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Medal of Honor genombrott vista frågor !!!!! | Mooseknuckle | PC & Console Gaming | 2 | 12 sep 2008 07:15 |
| Medal of Honor | Mooseknuckle | PC & Console Gaming | 1 | 30 juni 2008 06:56 |
| Thread Tools | |
| |