![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Har nogen hørt om nogen virkelig god Middelalder første persons skydespil? Jeg tænker et sted i retning af tyven, men med mindre sneakind omkring skål! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| der var en for 360 glemmebogen Jeg tror, at det blev kaldt var både 1. og 3. person ikke rigtig en shooter men når du fik et sværd ![]() første person slasher
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| True, men du skyder folk med pile, Aha ikke tænke på, at gjorde ya! |
|
| |||
| |||
| hyld ruller IV: glemsel Jeg tror sin kaldet dens et meget godt spil på sin PC samt 360 nu nød jeg spiller det. Meget veludarbejdet gameplay klogt. |
|
| |||
| |||
| theres altid godt ol 'wolfenstein 3D. en af mine personlige fav's. lol af mideval Jeg håber du ment gamle ... ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Missing Person - nu fundet! | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 10 | 24. maj 2009 08:20 |
| Medieval 2 Total krig går ned | xJeremyx | PC & Console Gaming | 1 | 24. maj 2009 06:29 |
| Medieval Fejl | SirStukings | General Software Chat | 2 | 29 juli 2008 09:10 |
| Behov erfarne OS person | Toldo | Windows-operativsystemer | 3 | 30 januar 2008 22:28 |
| Thread Tools | |
| |