![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene Har noen hørt om noen virkelig gode Medieval første Skyting? Jeg tenker sted langs linjer tyv, men med mindre sneakind rundt skål! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det var en for 360 Oblivion tror jeg det ble kalt var både 1. og 3rd person egentlig ikke en shooteren men når du har et sverd ![]() første personen Slasher
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| True men du skyte folk med piler, aha ikke tenker på som gjorde ya! |
|
| |||
| |||
| Elder Scrolls IV: Oblivion tror jeg det heter sitt meget gode spillet sitt på PC, samt 360 nå jeg likte å spille den. Meget godt designet spill klok. |
|
| |||
| |||
| Theres alltid gode Ol 'Wolfenstein 3D. en av mine personlige fav's. lol av mideval Jeg håper du ment gamle ... ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Missing Person - Nå Funnet! | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 10 | 24 mai 2009 08:20 |
| Medieval 2 Total war krasjer | xJeremyx | PC & Console Gaming | 1 | 24 mai 2009 06:29 |
| Medieval Feil | SirStukings | General Software Chat | 2 | 29 juli 2008 09:10 |
| Trenger erfarne OS person | Toldo | Windows-operativsystemer | 3 | 30 januar 2008 22:28 |
| Thread Tools | |
| |