![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fået en smule afhængige af MMORPG Fantasy spil. Jeg kan godt lide nivellering evne kombineret med den solo (ved solo jeg mener helt alene) og samarbejde muligheder. og MMO aspekt skaber en langt mere interessant oplevelse. mens dens rart at rende rundt og dræbe ting, jeg foretrækker at have flere muligheder. WoW's erhverv er helt rart at give mulighed for større dybde i spillestil. WoW (atm) synes at være spillet af valgmuligheder, men id gerne høre hvis der er en bedre løsning. nogen har nogle ideer om sagen? (Når dette er sagt id snarere kommentarerne være indeholdt i en konstruktiv sortere og ikke "online rollespil sutte") |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg dont kende grunden til, at jeg fortæller dig disse fordi ærligt Jeg hader fantasy MMORPG's og alle fantasy RPG's, men der findes andre lignende nogensinde søgen, guild wars ECT
| |||
| |||
| Runescape tænker lol. prøv det mate du `ll lide det i modsætning til du kommer til høj LVS og det tage måneder lv op, men alligevel http://www.runescape.com
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Eventuelle forslag til en MMORPG Gamer Grafikkort?:) | VictorSxl | Grafikkort & Monitors | 11 | 1 november 2008 07:36 |
| MMORPG server | CodeFreakC | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 22 oktober 2008 08:43 |
| MMORPG | Haseeb | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |