![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb gekregen een beetje verslaafd aan het MMORPG Fantasy spellen. Ik ben dol op het nivelleren vermogen in combinatie met de solo (door solo Ik bedoel helemaal alleen) en de samenwerking mogelijkheden. en de MMO aspect creëert een veel interessante ervaring. terwijl zijn leuk om te draaien rond het doden dingen, Ik geef de voorkeur aan hebben meer opties. WoW's beroepen is heel mooi mogelijk voor meer diepte in het spel stijl. WoW (ATM) lijkt het spel van keuze, maar id graag horen of er een mogelijk een betere optie. iedereen heeft een aantal ideeën over de zaak? (die zei dat dit id eerder de opmerkingen worden opgenomen op een constructieve sorteren en niet "mmorpgs zuigen") |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont weet waarom ik u deze eerlijk want ik haat fantasie MMORPG's en alle fantasy RPG's, maar er zijn andere, zoals ooit zoektocht, Guild Wars ect
| |||
| |||
| Runescape kunt denken lol. proberen mate u `ll like it in tegenstelling tot u bij een hoge EGW en het maanden duren lv, maar toch http://www.runescape.com
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Eventuele suggesties voor een MMORPG Gamer grafische kaart?:) | VictorSxl | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 1 Nov 2008 07:36 |
| MMORPG-server | CodeFreakC | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 22 okt 2008 08:43 |
| MMORPG | Haseeb | PC & Gaming Console | 2 | 22 okt 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |