![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har blitt litt avhengig av MMORPG Fantasy spill. Jeg liker leveling evne sammen med solo (etter solo Jeg mener helt alene) og teaming muligheter. og MMO aspekt skaper en mer interessant opplevelse. mens det fint å løpe rundt å drepe ting, jeg foretrekker å ha flere alternativer. WoW's yrker er ganske fin gir mer dybde i spille stil. WoW (ATM) synes å være spillet valgfrihet, men id gjerne høre om det er en mulig bedre alternativ. noen har noen ideer om saken? (har sagt dette id snarere kommentarer finnes til en konstruktiv sortere og ikke "mmorpgs suger") |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg dont vite hvorfor jeg forteller deg dette fordi ærlig Jeg hater fantasy MMORPG's og alle fantasy RPG's, men det er andre som noensinne quest, laug kriger ect
| |||
| |||
| Runescape springs tenker lol. prøv det kompis du `ll liker det ulikt du får høy lvs og det tar måneder lv opp, men likevel http://www.runescape.com
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen forslag til et MMORPG Gamer Grafikkort?:) | VictorSxl | Kabinetter & Skjermer | 11 | 1 november 2008 07:36 |
| MMORPG-server | CodeFreakC | Web Design, hosting & SEO | 4 | 22 oktober 2008 08:43 |
| MMORPG | haseeb | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |