![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har blivit lite beroende av MMORPG Fantasy spel. Jag gillar Leveling förmåga i kombination med solo (med solo menar jag helt på egen hand) och en sammanslagning möjligheter. och MMO aspekt skapar en mycket intressant erfarenhet. medan trevligt att springa runt döda saker, jag föredrar att ha fler alternativ. WoW: s yrken är ganska trevligt att tillåta ett mer djup i spel stil. WoW (atm) verkar vara omgång val, men id vilja höra om det finns ett möjligt bättre alternativ. någon har några idéer om det? (Med detta sagt id snarare synpunkter skall lämnas till en konstruktiv sortera och inte "mmorpgs suger") |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet inte varför jag talar om dessa eftersom sagt jag hatar fantasy MMORPG: s och alla fantasy RPG: s, men det finns andra liknande någonsin strävan, Guild Wars ect
| |||
| |||
| Runescape tänker jag lol. prova mate du "ll gillar det skillnad du kommer till stor LVS och det tar månader lv, men ändå http://www.runescape.com
__________________ <Alla bilder får inte vara större än 350x75px. > |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Eventuella förslag till ett MMORPG Gamer grafikkort?:) | VictorSxl | Grafikkort & Skärmar | 11 | 1 november 2008 07:36 |
| MMORPG server | CodeFreakC | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 22 oktober 2008 08:43 |
| MMORPG | haseeb | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |