![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ziet er cool uit, maar ook tamelijk saai. Ik neem de gevolgen voor het kan worden groot is. Misschien binnenkort alleen bewegende u rond in de hand voor de camera kunt u de bediening van een pistool, enz.
|
| |||
| |||
| Wel, de EyeToy is een zeer nauwe stap om dat allemaal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, had niet gezien dat eerder lijkt op een grote schaal gebruik van de technologie, maar ja serverguy, ik ben het eens, het lijkt alsof het zou kunnen krijgen saai
| |||
| |||
| Ziet er echt saai ... Gewoon een geavanceerde versie van de Sims-_ - |
|
| |||
| |||
| Zelfs niet dat Sims kan leuk zijn voor een beetje, maar met dit ding, je bent alleen om de persoon te lopen rond een kamer, er is niet iets anders te doen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is de beste PC game? | kittengirl38654 | PC & Gaming Console | 30 | De 5 maart 2009 15:13 |
| Welk spel te krijgen | xactly | PC & Gaming Console | 11 | 19 aug 2008 15:05 |
| Oude PC Game | Kev64942 | PC & Gaming Console | 1 | 13 sep 2007 09:32 |
| Beste game ooit! | jungle-bhoy | PC & Gaming Console | 4 | 1e sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Gaming Console | 1 | 21 okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |