![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad vil der ske, hvis mit bundkort doesnt opfylde mindstekrav kravet om GTA IV? Vil det halter? Eller er der nogen effekt? Fordi jeg planlægger at købe det ..... Og ... jeg udstationering denne i den rigtige sektion? Please corret mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spil stole på andre ting som CPU, RAM og grafikkort magt, bundkortet er næsten irrelevant.
| |||
| |||
| AMD Athlon 7850 Dual-Core Processor 2.81 GHZ 2.00Gb af Ram ATI Radeon HD 4800 oh, og min ven sagde, at jeg ikke kan køre det godt med høj kvalitet. Men jeg ved det ikke, er det sandt? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gætte du gerne være ok med en lav eller mellemlang indstilling. Opgradere grafikkortet først, hvis du foretager nogen ændringer. |
|
| |||
| |||
| Hvad mener du med opgradere grafikkortet først, hvis du foretager nogen ændringer? Beklager, men mit engelsk er meget dårligt, svært at forstå, TT ![]() |
|
| |||
| |||
| Godt spil det meste er afhængige af magtfulde grafikkort, så, hvis spillet ikke kører godt på de indstillinger, du vil da det ville være det bedste stykke hardware til at købe / opgradere. |
|
| |||
| |||
| Åh, tak! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rart at møde dig | JimE | Indføre Yourself Her | 7 | 1 marts 2008 11:43 |
| Nice at opfylde alle! | chrisiv | Indføre Yourself Her | 4 | 31 januar 2008 14:15 |
| Hej, Godt at møde jer alle! | mumskiii | Indføre Yourself Her | 4 | 18 januar 2008 15:08 |
| Hej, det er rart at møde jer alle! | KingOmega | Indføre Yourself Her | 4 | 29 november 2007 08:49 |
| Computer kravet ikke ... nogen idéer, hvad det betyder? | tiggs | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 28. sep 2007 01:33 |
| Thread Tools | |
| |