![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitä tapahtuu, jos minun emolevyn doesnt täyttävät mininum vaatimus GTA IV? Se viive? Vai onko olemassa mitään vaikutusta? Koska olen aikoo ostaa sen ..... Ja ... olen lähettämistä tämä on oikea osio? Ole hyvä corret minua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pelit luottaa muihin asioihin, kuten CPU, RAM-muistia ja näytönohjaimen teho, emolevyn on lähes merkityksetön.
| |||
| |||
| AMD Athlon 7850 Dual-Core Prosessori 2,81 GHz 2.00Gb RAM-muistia ATI Radeon HD 4800 oh ja ystäväni sanoi, että en voi suorittaa sen hyvin laadukkaita. Mutta en tiedä, onko se totta? |
|
| |||
| |||
| I'd arvata sinun olevan ok, joissa on pieni ja medium asetus. Päivitä näytönohjaimen ensimmäinen jos teet mitään muutoksia. |
|
| |||
| |||
| Mitä tarkoittaa päivittää näytönohjaimen ensimmäinen jos teet muutoksia? Anteeksi, minun englanti on erittäin huono, vaikea ymmärtää, TT ![]() |
|
| |||
| |||
| No pelejä useimmiten luottaa voimakas näytönohjainta, joten jos peli ei toimi hyvin haluamasi asetukset niin, että olisi paras pala laitteisto ostaa / upgrade. |
|
| |||
| |||
| Voi, kiitos! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mukava tavata sinut | JimE | Esittele itsesi Täällä | 7 | 1. Maaliskuu 2008 11:43 |
| Mukava tavata kaikki! | chrisiv | Esittele itsesi Täällä | 4 | 31. Jan 2008 14:15 |
| Hei, Hauska tavata kaikki! | mumskiii | Esittele itsesi Täällä | 4 | 18th Jan 2008 15:08 |
| Hei, se on mukava tavata teidät kaikki! | KingOmega | Esittele itsesi Täällä | 4 | 29. marraskuu 2007 08:49 |
| Tietokone vaatimus ei ... ideoita, mitä tämä tarkoittaa? | tiggs | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 28 Sep 2007 01:33 |
| Thread Tools | |
| |