![]() |
|
| |||
| |||
| Wat gebeurt er als mijn moederbord doesnt mininum voldoen aan de eis van GTA IV? Zal het lag? Of is er enig effect? Want ik ben van plan te kopen ..... En ... ik deze posting in de juiste rubriek? Gelieve corret mij. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Games zich op andere dingen zoals CPU, RAM en grafische kaart macht, het moederbord is bijna irrelevant.
| |||
| |||
| AMD Athlon 7850 Dual-Core Processor 2,81 GHZ 2.00Gb van Ram ATI Radeon HD 4800 oh en mijn vriend zei dat ik niet kan draaien en met een hoge kwaliteit. Maar ik weet het niet, is het waar? |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je je wel ok met een laag tot medium instelling. Upgrade de videokaart eerst als u wijzigingen aanbrengt. |
|
| |||
| |||
| Wat bedoel je met een upgrade van de grafische kaart eerst als u wijzigingen? Sorry, mijn Engels is heel slecht, moeilijk te begrijpen TT ![]() |
|
| |||
| |||
| Nou games meestal rekenen op krachtige grafische kaarten, dus als het spel niet goed uitvoeren van de instellingen die u wilt dan dat zou het beste stuk hardware te kopen / upgraden. |
|
| |||
| |||
| Oh, thanks! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Aangenaam kennis te maken | JimE | Introduceer jezelf hier | 7 | De 1 maart 2008 11:43 |
| Leuk om te voldoen aan iedereen! | chrisiv | Introduceer jezelf hier | 4 | 31 Jan 2008 14:15 |
| Hallo, Prettig om te voldoen aan u allen! | mumskiii | Introduceer jezelf hier | 4 | 18 Jan 2008 15:08 |
| Hallo, het is leuk om aan jullie allemaal! | KingOmega | Introduceer jezelf hier | 4 | 29 nov 2007 08:49 |
| Computer eis niet ... enig idee wat dit betekent? | tiggs | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 28e sep 2007 01:33 |
| Thread Tools | |
| |