![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vad händer om mitt moderkort doesnt uppfylla mininum krav på GTA IV? Kommer det att hamna på? Eller är det någon effekt? Eftersom jag planerar att köpa det ..... Och ... jag meddelanden denna i rätt fält? Vänligen corret mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spel förlita sig på andra saker såsom CPU, RAM och grafikkort makt, moderkortet är nästan irrelevant.
| |||
| |||
| AMD Athlon 7850 Dual-Core Processor 2,81 GHz 2.00Gb RAM ATI Radeon HD 4800 Åh, och min vän sa att jag inte kan köra det bra med hög kvalitet. Men jag vet inte, är det sant? |
|
| |||
| |||
| Jag skulle gissa att du skulle vara ok med en låg inställning. Uppgradera grafikkortet först om du gör några ändringar. |
|
| |||
| |||
| Vad menar du med uppgradera grafikkortet först om du gör några ändringar? Förlåt, min engelska är mycket dålig, svårt att förstå TT ![]() |
|
| |||
| |||
| Tja spel mest beroende av kraftfulla grafikkort, så om spelet inte fungerar bra på de inställningar du vill så vore det bästa maskinvarudel att köpa / uppgradera. |
|
| |||
| |||
| Åh, tack! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Trevligt att träffas | JimE | Presentera dig här | 7 | 1 mars 2008 11:43 |
| Trevligt att träffa alla! | chrisiv | Presentera dig här | 4 | 31 januari 2008 14:15 |
| Hej, Trevligt att träffa er alla! | mumskiii | Presentera dig här | 4 | 18 januari 2008 15:08 |
| Hej, det är trevligt att träffa er alla! | KingOmega | Presentera dig här | 4 | 29 november 2007 08:49 |
| Computer krav misslyckats ... några idéer vad det innebär? | tiggs | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 28 sep 2007 01:33 |
| Thread Tools | |
| |