mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Min glorie Maps indlæses ikke - Xbox

Reply

Thread Tools
Old 30. maj 2009, 01:23
Ny Medlem Gruppen

Default Min glorie Maps indlæses ikke - Xbox

Ok Min glorie Maps indlæses ikke. Min xbox harddisk siger, at kortene er på hardrive men jeg kan ikke indlæse dem i matchmaking eller sædvane spil. Den eneste måde jeg kan indlæse dem er, hvis jeg igen hente hver eneste map pack, hver gang jeg tænder Halo 3, selvom jeg exit Halo 3 for at gå til instrumentbrættet. Kundesupport har gjort mig opdatere min xbox, overdragelse af licenser, og re hente alt en gazillion gange og intet virker. Jeg havde min xbox repareres for den røde ring af død om to måneder siden, og xbox fortæller mig, det er det samme xbox, jeg har sendt ind til reparation, men kortene siger, at de er registreret til en anden Xbox-konsollen. Kan nogen derude hjælpe mig?
Og hvis du vil være rigtig rart, jeg har de samme problemer med min Call of Duty 4 map pack. Men jeg kan ikke pleje så meget om dem
behage hjælp mig
Old 30. maj 2009, 01:33
Donor-Gruppen

Default Min glorie Maps indlæses ikke - Xbox

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Jeniffer Wingette View Post
Jeg havde min xbox repareres for den røde ring af død om to måneder siden, og xbox fortæller mig, det er det samme xbox, jeg har sendt ind til reparation, men kortene siger, at de er registreret til en anden Xbox-konsollen.
Det er sandsynligvis rigtigt, men problemet er, hvad gør du kalder "den samme xbox"?

Bare tilfældet måske?

Problemet er Halo obviusly er strengere om, hvad der gør det samme - måske alle føljetoner fra hardware-komponenter er de samme eller noget.

Når som MS, når de fastsætter den opdatering flere komponenter. Mine kom tilbage med en ny dvd-drev, ny seneste type Bundkort og et mærke, hvor fyr fastsættelse den havde snavs på hænderne

Så jeg havde samme problem som dig for COD4 og WAW.

Alt, hvad jeg gjorde, var:
Re downloade kort
Genstart.

Så det virkede fint, så se, som du har prøvet det og det ikke virker for Halo ... Jeg er ikke sikker på ondt - men det kan være værd at prøve på COD, hvis du havn't allerede.

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.