vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Oma halo karttoja ei kuormitus - Xbox

Reply

Thread Tools
Old 30. päivästä toukokuuta 2009, 01:23
Uusi Jäsen

Default Oma halo karttoja ei kuormitus - Xbox

Ok Oma halo karttoja ei kuormaa. Oma xbox kovalevy sanoo, että kartat ovat saatavilla hardrive mutta en voi ladata niitä vuonna matchmaking tai mukautettuja pelejä. Ainoa tapa voin ladata niitä on, jos i uudelleen ladata jokainen kartta pakkaus joka kerta olen päälle Halo 3, vaikka minun poistua halo 3 mennä kojelautaan. Asiakastuki on tehnyt minusta päivitys minun xbox-, siirto-lisenssit, ja uudelleen ladata kaikilla gazillion kertaa, ja mikään ei auta. Minulla oli xbox Korjatulle varten punainen rengas kuolemaan noin kaksi kuukautta sitten ja xbox kertoo minulle se on sama xbox I lähetetään korjattavaksi mutta kartat sanovat, että he ovat rekisteröityneet eri Xbox-konsoliin. Voiko joku siellä auttaa?
Ja jos haluat todella mukava Minulla on sama ongelma minun Call of Duty 4 kartta pack. Mutta en välitä niin paljon tietoa kyseisistä
auttakaa minua
Old 30. päivästä toukokuuta 2009, 01:33
Rahoittajien ryhmän

Default Oma halo karttoja ei kuormitus - Xbox

Quote:
Originally Posted by Jeniffer Wingette View Post
Minulla oli xbox Korjatulle varten punainen rengas kuolemaan noin kaksi kuukautta sitten ja xbox kertoo minulle se on sama xbox I lähetetään korjattavaksi mutta kartat sanovat, että he ovat rekisteröityneet eri Xbox-konsoliin.
Se on luultavasti totta, mutta ongelma on se, mitä te kutsutte "samaa xbox"?

Juuri tapauksessa ehkä?

Ongelmana on, Halo obviusly on tiukempi, mitä tekee samaa - ehkä kaikki sarjafilmejä laitteista komponentit ovat samat tai jotain.

Jos MS, kun ne korjata sen päivittää useita komponentteja. Mine tulin takaisin, jolla on uusi DVD-asema, uusien viimeistään tyypin emolevy ja merkki jos kaveri vahvistamisesta se oli likaa hänen käsiinsä

Olen siis ollut sama asia kuin teitä COD4 ja WAW.

Kaikki tein oli:
Re ladata karttoja
Reboot.

Silloin se toimi hyvin, joten nähdä kuin olet kokeillut, ja se ei toimi Halo ... En ole varma pahoillani - mutta sitä voidaan kannattaa kokeilla COD, jos havn't jo.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi Halo fps? alex PC & Console Gaming 1 11. toukokuuta 2008 06:17
Halo 2 XP: ssä? Elijah PC & Console Gaming 1 31. Joulukuu 2007 23:26
Lisää itsesi TCF karttoja! Hybr! D Yhteisön News & Chat 15 29. Joulukuu 2007 14:59
Voiko halo vaikuttaa myyntiin MS XBOX 360? its.sid PC & Console Gaming 5 4th Joulukuu 2007 12:10
Halo Dev0115 PC & Console Gaming 3 8. Aug 2007 15:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.