![]() |
|
| |||
| |||
| Ok Mijn halo kaarten niet geladen. Mijn xbox harde schijf zegt dat de kaarten zijn op de hardrive maar ik kan niet laden ze in matchmaking of aangepaste spelletjes. De enige manier waarop ik kan laden hen is als ik opnieuw downloaden elke map pack elke keer als ik weer op Halo 3, zelfs als ik Halo 3 afrit naar het dashboard. Customer support heeft me mijn xbox, overdracht van licenties, en het opnieuw downloaden van alles wat een gazillion keer en niets werkt. Ik had mijn xbox gerepareerd voor de rode ring van overlijden ongeveer twee maanden geleden en xbox vertelt mij is het hetzelfde xbox Ik stuurde voor reparatie, maar de kaarten zeggen dat ze zijn ingeschreven op een andere xbox console. Kan iemand daar mij helpen? En als je wilt echt mooi Ik heb dezelfde problemen met mijn Call of Duty 4 Map Pack. Maar ik niet zo veel zorgen over die please help me |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Gewoon de zaak misschien? Het probleem is Halo obviusly strenger op wat maakt het hetzelfde - misschien alle feuilletons van hardware-componenten zijn dezelfde of zoiets. Wanneer de lidstaten, wanneer zij repareren update meerdere componenten. De mijne kwam terug met een nieuwe dvd-station, nieuwe nieuwste type moederbord en een merk waar de man tot vaststelling van haar vuil aan zijn handen ![]() Dus ik had het zelfde probleem als u voor CoD4 en WAW. Alles wat ik deed was: Re downloaden kaarten Reboot. Daarna werkte het prima, zo te zien als je hebt geprobeerd en dat het niet werkt voor Halo ... Ik ben niet zeker spijt - maar het kan de moeite waard een keer te proberen voor kabeljauw, als je al havn't.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe Halo fps? | linasita | PC & Gaming Console | 1 | 11 mei 2008 06:17 |
| Halo 2 op XP? | Elia | PC & Gaming Console | 1 | 31 dec 2007 23:26 |
| Voeg jezelf te TCF kaarten! | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 15 | 29 dec 2007 14:59 |
| Halo zal invloed hebben op de verkoop van MS XBOX 360? | its.sid | PC & Gaming Console | 5 | 4 Dec 2007 12:10 |
| Halo | Dev0115 | PC & Gaming Console | 3 | De 8 augustus 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |