![]() |
|
| |||
| |||
| Ok Min halo kartene vil ikke belaste. Min xbox harddisken sier at kartene er på hardrive men jeg kan ikke laste dem i matchmaking eller tilpassede spill. Den eneste måten jeg kan laste dem er hvis jeg laster ned hvert eneste map pack hver gang jeg slår på Halo 3, selv om jeg avslutter Halo 3 for å gå til dashbordet. Kundesupport har gjort meg oppdatere meg xbox, overføre lisensene, og re laste ned alt en gazillion ganger og ingenting fungerer. Jeg hadde min xbox reparert etter den røde ringen av død omtrent to måneder siden og xbox forteller meg at den er den samme xbox jeg sendte inn til reparasjon, men kartene sier de er registrert i et annet Xbox-konsollen. Kan noen der ute hjelpe meg? Og hvis du vil være veldig hyggelig Jeg har samme problemer med call of duty 4 Map Pack. Men jeg bryr meg ikke så mye om dem behage hjelpe meg |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Bare saken kanskje? Problemet er Halo obviusly er strengere på hva som gjør det samme - kanskje alle historiene fra maskinvarekomponenter er de samme eller noe. Hvor som MS, da de fikse det oppdatere flere komponenter. Mine kom tilbake med en ny DVD-stasjon, nye nyeste type hovedkort og et merke der fyren fikse det hadde skitt på hendene ![]() Så jeg hadde det samme problemet som deg for COD4 og WAW. Alt jeg gjorde var: Re laste ned kart Omstart. Så det fungerte fint, så ser du har prøvd det og det ikke fungerer for Halo ... Jeg er ikke sikker beklager - men det kan være verdt et forsøk på torsk, hvis du havn't allerede.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nytt Halo fps? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 11 mai 2008 06:17 |
| Halo 2 på XP? | Elias | PC & Console Gaming | 1 | 31 desember 2007 23:26 |
| Legg deg TCF kart! | Hybr! D | Community News & Chat | 15 | 29 desember 2007 14:59 |
| Vil Halo påvirke salget av MS XBOX 360? | its.sid | PC & Console Gaming | 5 | 4 desember 2007 12:10 |
| Halo | Dev0115 | PC & Console Gaming | 3 | 8 august 2007 15:52 |
| Thread Tools | |
| |