mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Min halo kartor laddas inte - Xbox

Reply

Thread Tools
Old 30 maj 2009, 01:23
New Member Group

Ok min gloria kartor laddas inte. Min xbox hårddisk säger att kartorna är på Hardrive Men jag kan inte lasta dem i matchmaking eller spel anpassade. Det enda sättet jag kan fylla på dem om jag hämtar varenda Map Pack varje gång jag sätter på Halo 3, även om jag avslutar Halo 3 att gå till instrumentpanelen. Kundsupport har gjort mig uppdatera min xbox, licenser överföring och åter hämta allt en gazillion gånger och ingenting arbeten. Jag hade min xbox reparerad till den röda ringen av död cirka två månader sedan och xbox säger mig att det är samma xbox jag har skickat in för reparation men kartorna säger att de är registrerade på en annan Xbox-konsolen. Kan någon därute hjälpa mig?
Och om du vill bli riktigt trevligt Jag har samma problem med min Call of Duty 4 Map Pack. Men jag bryr mig inte så mycket om dem
behag hjälpa mig
Old 30 maj 2009, 01:33
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Jeniffer Wingette View Post
Jag hade min xbox reparerad till den röda ringen av död cirka två månader sedan och xbox säger mig att det är samma xbox jag har skickat in för reparation men kartorna säger att de är registrerade på en annan Xbox-konsolen.
Det är förmodligen sant, är dock problemet vad kallar ni "samma xbox"?

Bara fallet kanske?

Problemet är Halo obviusly är strängare på det som gör det samma - kanske alla serier från hårdvarukomponenter är samma eller något.

När som MS, när de fastställer det uppdatera flera komponenter. Mine kom tillbaka med en ny DVD-enhet, ny senaste typ av moderkort och ett märke där killen fixerar det hade smuts på händerna

Jag hade samma problem som du för COD4 och WaW.

Allt jag gjorde var:
Re hämta kartor
Starta om.

Då det fungerade bra, så ser som du har provat det och det inte fungerar för Halo ... Jag är inte säker ledsen - men det kan vara värt ett försök på COD, om du havn't redan.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.