![]() |
|
| |||
| |||
| Ok min gloria kartor laddas inte. Min xbox hårddisk säger att kartorna är på Hardrive Men jag kan inte lasta dem i matchmaking eller spel anpassade. Det enda sättet jag kan fylla på dem om jag hämtar varenda Map Pack varje gång jag sätter på Halo 3, även om jag avslutar Halo 3 att gå till instrumentpanelen. Kundsupport har gjort mig uppdatera min xbox, licenser överföring och åter hämta allt en gazillion gånger och ingenting arbeten. Jag hade min xbox reparerad till den röda ringen av död cirka två månader sedan och xbox säger mig att det är samma xbox jag har skickat in för reparation men kartorna säger att de är registrerade på en annan Xbox-konsolen. Kan någon därute hjälpa mig? Och om du vill bli riktigt trevligt Jag har samma problem med min Call of Duty 4 Map Pack. Men jag bryr mig inte så mycket om dem behag hjälpa mig |
|
| |||
| |||
| Citat:
Bara fallet kanske? Problemet är Halo obviusly är strängare på det som gör det samma - kanske alla serier från hårdvarukomponenter är samma eller något. När som MS, när de fastställer det uppdatera flera komponenter. Mine kom tillbaka med en ny DVD-enhet, ny senaste typ av moderkort och ett märke där killen fixerar det hade smuts på händerna ![]() Jag hade samma problem som du för COD4 och WaW. Allt jag gjorde var: Re hämta kartor Starta om. Då det fungerade bra, så ser som du har provat det och det inte fungerar för Halo ... Jag är inte säker ledsen - men det kan vara värt ett försök på COD, om du havn't redan.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |