mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Min Xbox 360 fik 3 røde ringe og jeg kørte ud af garanti

Reply

Thread Tools
Old 14. juni 2009, 04:35
Ny Medlem Gruppen

Default Min Xbox 360 fik 3 røde ringe og jeg kørte ud af garanti

Hej alle.
Min Xbox 360 fik 3 røde ringe, og jeg har kørt ud af garantien.
Min ven fik også de 3 røde ringe, men stadig havde garanti, men han gjorde ikke realsie og tog hans konsol fra hinanden, at kassere hans garanti.

SO i går, jeg erstattet alle mine etiketter med hans (den store etiket på bagsiden af konsollen, etiketten over energitilførsel og etiketten under usb flap) så nu har jeg hans serienummeret på bagsiden af minen.

Min ven derefter logget på xbox.com og udstedte en reparation, så nu UPS kommer til at afhente min konsol med hans klistermærker på den, på tirsdag.
Tror du, at det vil arbejde eller vil Microsoft kunne fortælle jeg har byttet om klistermærker?

Tak
Old 25 september 2009, 16:08
Medlem Gruppen

Default Min Xbox 360 fik 3 røde ringe og jeg kørte ud af garanti

Jeg tror, der klistermærker med i de 360 samt til at fange, at form for bedrageri, men hvad der galt med at forsøge
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Find et Servere Garantiservice Code (aktiv Code) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Sub for Car - Vil det afkræfte garanti? robina80 Off Topic Discussion 2 21. maj 2009 11:07
Nogen her Må garantireparation Arbejde for et af de store pc-selskaber? tankman1989 Off Topic Discussion 2 24th Apr 2009 18:13
Headset Broken - garanti? YRTNEG Lyd, højtalere og MP3-afspillere 3 4 februar 2009 04:15
Der er bedre PSP eller Xbox 360? computer lover786 PC & Console Gaming 29 28 marts 2008 11:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.