mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Mijn xbox 360 heeft de 3 rode ringen en ik heb ran out van de garantie

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 04:35
Nieuw Lid Fractie

Default Mijn xbox 360 heeft de 3 rode ringen en ik heb ran out van de garantie

Hallo iedereen.
Mijn xbox 360 heeft de 3 rode ringen, en ik liep van de garantie.
Mijn vriend kreeg ook de 3 rode ringen, maar nog garantie, maar hij had niet realsie en pakte zijn console uit elkaar, ongeldig zijn garantie.

SO gisteren i vervangen al mijn labels met zijn (de grote etiket aan de achterkant van de console, het label boven het vermogen en het etiket onder de usb-klepje) dus nu heb ik hem het serienummer op de achterzijde van de mijne.

Mijn vriend vervolgens ingelogd op xbox.com en een reparatie, dus nu UPS komen ophalen mijn console met zijn stickers op, op dinsdag.
Denkt u dat dit zal werken of zal Microsoft in staat om te vertellen heb ik ingeschakeld de stickers?

Bedankt
Old 25 september 2009, 16:08
Lid Fractie

Default Mijn xbox 360 heeft de 3 rode ringen en ik heb ran out van de garantie

Ik denk dat er stickers met in de 360 ook te vangen, dat soort van fraude, maar wat is er mis met proberen
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het vinden van een Servers Garantie Code (actiefpost Wetboek) aresnalfc Algemeen Hardware Chat 0 20 aug 2009 02:55
Sub voor Car - Zal zij het recht op garantie? robina80 Off Topic Discussie 2 21 mei 2009 11:07
Heeft iemand hier Garantie Reparatie werk voor een van de Big PC Bedrijven? tankman1989 Off Topic Discussie 2 24 apr 2009 18:13
Hoofdtelefoon Broken - Garantie? YRTNEG Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 De 4 februari 2009 04:15
Welke is beter psp of Xbox 360? computer lover786 PC & Gaming Console 29 28 mrt 2008 11:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.