mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Min Xbox 360 fikk 3 røde ringer og jeg kjørte ut av garanti

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 04:35
New Member Group

Default Min Xbox 360 fikk 3 røde ringer og jeg kjørte ut av garanti

Hei alle sammen.
Min Xbox 360 fikk 3 røde ringene, og jeg har kjørt ut av garantien.
Min venn også fikk 3 røde ringene, men likevel hadde garanti, men han hadde ikke realsie og tok sin konsoll hverandre, voiding hans garanti.

SÅ går, i erstattes alle mine etiketter med sin (den store etiketten på baksiden av konsollen, etiketten over effekt og etiketten under usb klaff) så nå har jeg hans serienummeret på baksiden av meg.

Min venn deretter logget på xbox.com og utstedt en reparasjon, så nå UPS kommer til å plukke opp min konsollen med sin klistremerkene på det, på tirsdag.
Tror du dette vil fungere eller vil Microsoft kunne fortelle jeg har slått den klistremerker?

Takk
Old 25th 2009 sep, 16:08
Medlem Group

Default Min Xbox 360 fikk 3 røde ringer og jeg kjørte ut av garanti

Jeg tror det klistremerker med i 360 i tillegg til å fange opp den slags svindel, men hva er galt med prøver
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Finne Servere Garanti kode (aktivum Code) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Sub for bil - Vil det oppheve garantien? robina80 Av Emne Diskusjon 2 21 mai 2009 11:07
Noen her gjøre garantien reparasjonsarbeid for en av de store PC Companies? tankman1989 Av Emne Diskusjon 2 24 april 2009 18:13
Hodetelefon Broken - garantien? YRTNEG Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 4 feb 2009 04:15
Som er bedre psp eller Xbox 360? datamaskin lover786 PC & Console Gaming 29 28 mars 2008 11:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.